vineri, 9 septembrie 2011

Împotriva hărţuirii şi a stereotipurilor

O fată de 15 ani ţine în braţe pe fiul ei de 1 an. Oamenii o numesc curvă, nimeni nu ştie că a fost violată la 13 ani.

Oamenii numesc un alt om gras. Nimeni nu ştie că are o boală gravă făcându-l să fie supraponderal.

Oamenii numesc un bătrân urât. Nimeni nu ştie că i-a fost afectată faţa în timp ce lupta pentru ţara noastră în război.

Oamenii numesc o femeie cheală, ei nu ştiu că are cancer.

Postează aceste rânduri dacă eşti împotriva hărţuirii şi a stereotipurilor.

(text preluat din postarea lui Valeriu pe Facebook)

18 comentarii:

  1. Bună Cristi!
    Interesant!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine zice postarea,dar mai sunt si exceptii

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabrielle Rose, cine vrea poate sa posteze exceptiile.

    RăspundețiȘtergere
  4. acestea sunt cateva dintre sterotipurile existente. Frumoasa initiativa

    RăspundețiȘtergere
  5. mare dreptate au aceste vorbe...trebuie sa luam atitudine pentru orice hartuire...o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu sunt impotriva.
    O seara frumoasa, Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  7. este adevarat ce-ai scris:) app am gasit acum o sapt varianta in engleza pe facebook
    e ceva ce merita postat oriunde ai cont ca sa citeasca si oamenii care sunt barfitori si eticheteaza lumea

    RăspundețiȘtergere
  8. E preluat textul dupa o postare a unui prieten pe FB, am mentionat la sfarsit. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. nu am citit decat primele randuri ..:)
    si nu am zis-o cu rautate sau ca sa intep..am zis pentru ca e,cum am mai zis,un mesaj care trebuie postat oriunde:)

    RăspundețiȘtergere