duminică, 9 octombrie 2011

Life in Pictures - 8



Continuarea la Costin.

Vania Alex Max Peter Dana Schtiel Sorin Teo Elena Rokssana Dara Cleo

Sursa foto: http://favim.com/image/1262580/

39 de comentarii:

  1. Superba imaginea Cristi! :) Imi place mult :)
    Copiii imita parintii - asta-mi sugereaza mie poza ;) :)

    O Duminica minunata Cristi ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "de ce tu da si eu nu?"....parca asa zice micutul :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar tatal îi spune micutului:
    - Vezi ca trabucul e prea greu pentru tine?
    Interesanta fotografie!

    RăspundețiȘtergere
  4. un pusti obraznicut...

    zi frumoasa sa ai Cristi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesantă poza,copii imită părinți!
    O duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu tin bine trabucul ?!...nu ma certa, sunt la inceput :p

    RăspundețiȘtergere
  7. pot si eu...stai sa-ti arat!:)zi faina..

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca-i spune "sper sa nu-l aprinzi pana la 18 ani!" :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Oare ține vrăjeala(morala) cu țigara în gură?
    Ce efect o fi avut...

    RăspundețiȘtergere
  10. Imaginea este geniala, cu o exceptie, tigareta aceea. Imi pare cam deplasata ideea fotografului. Mai comic era daca era o acadea.
    Te salut Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Asta educaţie! Puştiul e simpatic. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. O ilustratie excelenta pentru cuvintele lui Einstein, care spunea ca singurul mod de educatie care reuseste este cel de a oferi propriul exemplu...

    RăspundețiȘtergere
  13. Costin, salut! Probabil fotograful a vrut sa creeze un moment mai hazliu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Asta a fost asam ca sa-ti fac pofta. Acuma, da-l inapoi si treci la desene animate! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. He he! Foarte draguta fotografia! :D Am decis sa ma bag si eu in jocul asta de imagini. Azi mi-am facut debutul. :))
    O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere