luni, 28 noiembrie 2011

Psihanaliza faptului divers

Fabula faptului divers
Aurel Baranga

Deci gazela,
Domnişoara,
Se plimba prin junglă,
Seara.
Întâlneşte un leu:
- "Duduie,
Ce pantofi
Şi ce mai cuie,
Sunt dezabuzat şi trist,
Mergem să te fac un twist?"

Îi răspunse,
Prompt,
Gazela,
Împingându-l cu umbrela,
Şi roşindu-se sub fard:
- "Vrei să-l chem pe leopard?
Dumneata te porţi în junglă,
Parcă-ai fi pe bulevard".

Gălăgie infernală...
Ce morală... Ce

Morală!...

Fabulă psihanalitică
Aurel Baranga

Se plângea o căprioară
Unui vânător:
- "Am avut un coşmar
Înfricoşător".
- "Bunăoară,
Ce ţi s-a arătat în vis?"
- "C-am ajuns o cârpă de parbriz".

Înduioşat,
Ca o fecioară,
Vânătorul a ascultat-o,
Ca să confirme o

Morală pesimistă,
De extracţie freudistă:
Visează fiecare
Ce-l ameninţă mai tare!


Foto

21 de comentarii:

  1. Fabuleeee , oau .. din copilarie nu am mai citit o fabula! Sa-mi fie rusine! O saptamana frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Perfecte pentru o zi de luni!
    O săptămână frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fabulele sunt preferatele meleâ1
    P.S: Fain chip!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Frumoase fabule!
    O săptămână minunată,Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pătrăţel :D : Da-i click pe eticheta VERSURI si vei gasi si alte fabule. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări, Cristi! Mi-ai deschis apetitul pentru fabule; iată ce grăieşte maestrul Topârceanu:

    "Rumegând cocenii de pe lânga jug,
    S-a-ntrebat odată boul de la plug:
    - Doamne, pe când altii huzuresc mereu,
    Pentru ce eu singur sa muncesc din greu?...
    La-ntrebarea asta, un prelung ecou
    I-a răspuns din slavă:
    - Pentru ca esti bou..." :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dana: Multumesc! Ce chestie! Si eu sunt de acord cu Toparceanu! O fi bine? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. C-o fi bine, c-o fi rău,
    Vedea-va ochiul tău!

    ... sau al meu, sau al cui va mai vrea! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai că sunt culmea... când comentez cu un cont, când cu altul! Scuzaţi nehotărârea! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Dana, o fi bine, o fi rau, comentezi si cu contul tau! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ideile noi sunt de cele mai multe ori binevenite... bravo ca te-ai gandit sa postezi fabule! imi aduc aminte de scoala!:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Am mai postat si alte fabule, Adrian. Ma bucur ca iti plac fabulele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Fabulele, pastile concentrate de intelepciune, servite cu zambetul pe buze... Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu iti multumesc pentru apreciere, Zina!

    RăspundețiȘtergere
  15. Pline de intelepciune sunt fabulele Cristi... ambele imi plac!

    O seara minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere