luni, 21 noiembrie 2011

Râsul este sănătos!

Într-un hotel ieftin clientul nemulţumit se adresează recepţionerului:
- Patul meu e plin de ploşniţe!
- Nu mă face să râd. Ce ai fi vrut la banii ăştia? Să fie Angelina Jolie?

- Ce faci dacă în faţa navei vine un uragan straşnic, chiar când eşti aproape de ţărm?
- Arunc imediat ancora, domnule comandant.
- Şi dacă vine un alt uragan din spate?
- Arunc din nou ancora, domnule.
- Şi dacă vine altul de la tribord?
- Ordon aruncarea ancorei…
- Şi de unde naiba ai atâtea ancore?
- Dar dumneavoastră de unde aţi făcut rost de atâtea uragane!?

Doi melci pe spatele unei broaşte ţestoase :
- Ţine-te bine! Demarăm!

Gigel îl întâmpină pe tatăl său:
- Tată, tată, unde ai fost?
- La vânătoare de raţe!
- Şi ai împuşcat multe?
- Nici una!
- Atunci, de unde ştii că ai fost tocmai la vânătoare de raţe?

- Cu ce trece mirosul de usturoi?
- Cu timpul.




Foto

30 de comentarii:

  1. Un post perfect cu care sa-ti incepi saptamana. Sa ai o saptamana minunata Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) cu timpul trece mirosul de usturoi=)) in acelasi ton, cu ceva bancuri, am inceput si eu o saptamana te mai invit la o portie de ras alaturi de o cafea buna:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))da...sunt numai bune pentru luni! imaginea cu cupcakesurile e fantastica!:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Mi-am luat porția de râs
    pentru toată săptămâna!
    O săptămână minunată,cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tari, mai ales cel cu melcii si broasca testoasa!:)) O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. A doua poza e delicioasa, la propriu si la figurat ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha ha haaaa, genialeee! Mi-am şi închipuit melcii cu nişte caschete pe corne şi "pletele în vânt"... vvrrrrmmmmmm demarăăăăăăm!! :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am ras cu lacrimi la al doilea si-al treilea! =)))))) Criminale! Iar pozele sunt pur si simplu geniale! =)))
    Saptamana cu soare sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Saptamana faina , Cristi , multam de endorfine ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu multa placere, Alm! O saptamana faina si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca de obicei bancuri bune, dar eu nu înţeleg cum ai atâta timp liber pentru blog

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumesc tare mult Cristi pentru pastila de ras... toate sunt amuzante! :)

    O zi frumoasa iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Toate sunt haioase! :)) Inclusiv poza aia cu bichonul... :))
    ...Vin mai târziu, că eu am demarat săptămâna în mare forţă... :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Inseamna ca asa o sa fie toata saptamana. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau să-nţeleg că poate-mi dai şi mie reţeta timpului liber...:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca vrei sa faci un lucru care iti place gasesti timp liber pentru asta. :)

    RăspundețiȘtergere