vineri, 27 ianuarie 2012

Aniversarea zilei: Florin Piersic

Florin Piersic (n. 27 ianuarie 1936), marele actor român de teatru și film, îşi aniversează astăzi ziua de naştere.
La mulţi ani, Florin Piersic!

"Ursitoarele au avut grijă de mine. Mi-au lăsat în leagăn dragul de viaţă şi bucuria de a trăi, iar timpul nu-mi poate atinge zâmbetul, nici de pe chip, nici din suflet, în timp ce tristeţea sosită în scurte escale în vizite de lucru, îşi ia repede tălpăşiţa, plictisită de lipsa colaborării mele." - Florin Piersic

Florin Piersic
Foto: Mediafax / Sursa: Roportal

"Eu cred că suntem făcuţi din iubire, trăim pentru a primi şi a dărui iubire. Fără iubire, fără dragoste ar fi pustiu în lume. Dragostea poate să umfle pânzele speranţei, dar singură nu poate niciodată să ducă corabia la mal." - Florin Piersic



14 comentarii:

  1. Bună Cristi!
    LA MULTI ANI,FLORIN!
    Frumoase cuvinte...pentru mine
    este cel mai bun si indragit actor!
    Weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani dragul nostru actor!
    Ce ştiţi voi tinerii de azi, cum umblam noi puştoaicele de altădată, cu poza lui Florin printre paginile manualelor! Şi cât era de frumos... şi cât juca de bine...şi ce îndrăgostite eram.... cum ne înghesuiam să ne dea autografe pe verso-ul pozelor lui!! Şi de-i furam un zâmbet după spectacol în timp ce ne semna autograful, cât de frumos visam o lună încheiată!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai stim si noi, am citit, suntem documentati. :)

      Ștergere
    2. Nici nu mă îndoiesc, mai ales că scena îi stă la picioare (şi la propriu şi la figurat!) Eu făceam aluzie la cât era de cuceritor în anii tinereţii!! Jean Marais pălea în faţa lui!Diferenţa în favoarea francezului a fost făcută doar de posibilităţile diferite ale cinematografiei din cele două ţări. Au jucat împreună în "Şapte băieţi şi o ştrengăriţă" şi Florin al nostru a fost magistral!.

      Ștergere
    3. Am văzut filmul, aveţi dreptate, dacă s-ar fi născut în Franţa, acum ar fi fost o vedetă internaţională. :)

      Ștergere
  3. un geniu in viata!:)La multi ani Florin Piersic!

    RăspundețiȘtergere
  4. Florin Piersic - un mare Român...La Mulți Ani Maestre

    RăspundețiȘtergere
  5. Extraordinar actor; să-i dea Dumnezeu sănătate și să ne putem bucura de talentul lui cât mai mult timp... prea mulți pierdem în ultimul timp! La mulți ani, maestrului! Mulțumesc, Cristi pentru că mi-ai adus aminte :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mare actor Florin Piersic, Dumnezeu sa-i de-a viata lunga si putere de-a ne incanta inimile cu tot ceea ce face pentru noi!

    RăspundețiȘtergere