duminică, 29 ianuarie 2012

Life in Pictures - 26. Let it snow!

Ce bine stau aici!
amusing, animal, animals, bear, bears, branch

Nu mă grăbesc deloc...
:pixdaus, animal, animals, cat, cats, color

Nu vrei să mă fotografiezi şi în casă?
adorable, cute, fluff ball, kitty, snow

Să mă relaxez şi eu puţin...
cold, cute, dog, fluffy, snow

M-am ascuns bine, nu-i aşa?
animal, cat, cute, kitten, snow

Zâmbeşte împreună cu noi!
cute, dog, kid, laugh, lovely
Sursa foto: favim.com

Life in Pictures a început la Costin.

Pentru iubitorii de dans: Life in Pictures - 6. Dance.

41 de comentarii:

  1. ehe...cum se intinde ursu...ca doar ii place zapada lui

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo...cat sunt de frumoase...pisicuta alba pare a fi printesa zapezii...sunt adorabile toate dar ultima "topeste" pana si zapada :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superbe toate imaginile Cristi, uimitoare chiar, iar replicile care le insotesc le-ai potrivit de minune. Imi place foarte mult!
    O duminica minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Una mai frumoasă decât cealaltă!

    RăspundețiȘtergere
  5. FRumoase animale. Mai ales pisicile, slabiciunea mea.:)
    Iarna pare mai frumoasa privita din prisma saniilor, a bulgarilor si a oamenilor de zapada.:) Adica, prin lumea copiilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba, mai bine să nu... mai ningă! Mi-a ajuns :D Oricum pisicuța calmă, la plimbare prin zăpadă este fascinantă! Super fotografiile ales :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Cristi!
    Superbe animăluțe!
    O duminică plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Cat de simpatice sunt animalutelein zapada :D O duminica frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare bine ca iti plac imaginile! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte reuşite toate, dar mie tot cele două cu cîini îmi plac cel mai mult; ce să fac dacă îmi plac cîinii? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. O clipă am crezut că s-a urcat ursul polar în pom...
    Ingenioasă imitație,chiar seamănă foarte mult :)!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ti-am mai spus ca esti cel mai tare!Cat despre imaginile postate nu am cuvinte .Sunt impesionante,acum in miez de iarna,sa le admiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti tu prea generoasa cu mine. Ma joc si eu pe blog. :)
      O seara placuta!

      Ștergere
  13. Cat de bine s-a ascuns pisicul acela. Nici nu imi dau seama ca e acolo :). salutari Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa alegere! O seara frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  15. Concluzia:
    Zapada-i infrateste pe toti! ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu clar zambesc. :D La cata zapada este afara si la cat de bine ma simt acum ,clar clar!
    Saptamana usoara.

    RăspundețiȘtergere
  17. Adorabile animăluțe, excelente fotografii ! Ai talentul de a mă face să încep săptămâna (și multe alte zile) cu zâmbetul pe buze. Mulțumesc, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multă plăcere, Zina! Încerc să aduc buna dispoziţie prin postarile mele. :)

      Ștergere