marți, 31 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 42. Prietenie

Foto: ALEX MAZILU

Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 9. A protective girlfriend
Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 10. Going on a diet

P.S. Momentan am probleme cu contul Google, nu pot comenta pe blogurile Blogspot care au formularul de comentarii încorporat sub postare.

48 de comentarii:

  1. nu stiu de ce.... dar nu vad nicio fotografie :(
    Poate pentru ca înca nu-i miercuri? ;)
    Fara gluma, zau ca nu-mi apare decât textul (titlul si autorul fotografiilor)
    Doar eu întâmpin problema? Sorry Cristi. Mai trec pe aici, mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!la cat mai multi ani aici langa noi....
    este genial Marin Moraru...nu poti sa nu razi si in acelasi timp nu are cum sa nu-ti fie drag cand il vezi sau il auzi :)
    excelente secvente ai ales!

    RăspundețiȘtergere
  3. ceva nu e chiar ok, sînt al treilea care nu vede nici o imagine. i'll be back :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Ceva se întâmpă că nici
    eu nu văd pozele!
    O zi de miercuri cât mai reușită!

    RăspundețiȘtergere
  5. O prietenie imaculata ( pagina este alba !)

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred că prietenii sunt acoperiți de un strat de zăpadă, nu se vede decât alb imaculat ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Carmen, am probleme cu contul Google, nu pot comenta la blogurile care au formularul de comentarii incorporat sub postare.

    Am postat acum din nou pozele, sper că se pot vedea.

    Multumesc pentru feed-back! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru feed-back, handmade in covasna! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru feed-back, Călin!

    Am postat din nou pozele, sper că se văd acum. :)

    Sunt probleme pe Blogspot.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru feed-back, Elena!
    O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt probleme pe Blogspot, Zina.
    O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoasa alegere, imi place in special a 2-a :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb! Ca mai toate imaginile purtând pecetea lui Alex Mazilu!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu vad imaginile. Sunt doua: cu copii si una cu un catel si o pisica, nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc si eu, Doru, de vizita! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Toata viata avem de invatat, Pătrăţel! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Acum se vad, Minoki, multumesc!
    A fost o problema, am rezolvat. Blogspot face din nou figuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Gata, le-am văzut ! Nu știu să spun care sunt mai drăgălași, cei doi copii sau cățelul și pisica din coșuleț...
    Să ai o zi frumoasă, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasa prietenie, atat intre cei doi copii, care se bucura de vara si de vacanta, cat si intre printesa-pisica si credinciosul-catel! O zi cat mai calda...atat cat se poate! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. si animalutele sunt haioase,dar copiii..chiar poti sa citesti pe fetele lor bucuria :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc frumos, Zina! O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc frumos, Mirela!
    O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Asa este, Roxana. Este un instantaneu deosebit! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sugestivă fotografia... o prietenie frăţească şi cu şanse mari de a deveni de lungă durată! Mulţumesc pentru instantaneu :)

    RăspundețiȘtergere
  25. :) da, acum vad fotografiile... teribile! ce cupluri simpatice! :))
    Happy WW!
    PS: sorry, am ales functiunea de comentarii sub postare pentru ca ofera posibilitatea imediata a inscrierii raspunsului.

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi pare bine ca ti-a placut, Dana! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Carmen, nu-i nicio problema. Eu am schimbat ieri formularul de comentarii pt. ca nu puteam sa comentez nici pe blogul meu. :)

    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Gospodari ordonați!!!
    A doua fotografie îi bună pe vreme de iarnă!
    La încălzire !!!

    RăspundețiȘtergere
  29. oare care o fi mai de lunga durata? cea dintre oameni sau animale

    RăspundețiȘtergere
  30. Greu de spus... In imaginea de astazi copiii s-ar putea sa fie frati. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Pe frigul asta, imaginile iti incalzesc inima. Mi s-a facut dor, dar trece... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  32. minunatiile lui Alex, inspirata alegerea ta! Foarte frumos Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  33. E tare de tot prima fotografie. Orice ar face copiii cu câţeii, aceştia rămân pe mai departe prietenii copiilor şi îi lasă să facă alte năzbâtii cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  34. Cateii ii iubesc pe copii neconditionat, abbilbal :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Foarte frumoasa tema ai ales Cristi!
    Prietenie! Minunate pozele!

    Tema ta imi aminteste de un citat : " Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate invata la scoala. Dar daca nu ai invatat ce inseamna prietenia, inseamna ca nu ai invatat nimic ..." - din pacate nu stiu cine l-a spus, dar e adevarat.

    O seara minunata iti doresc Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  36. Asa este, Stefania, imi place citatul.
    O seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Dragalasi si copii si animalutele! Seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  38. Imi plac fotografiile si tema aleasa! :)
    Seara buna Cristi!

    RăspundețiȘtergere