marți, 10 ianuarie 2012

PREDICŢIILE MAYAŞILOR au alertat întreg mapamondul: Cum se pregătesc oamenii de ZIUA APOCALIPSEI

Calendarul mayaş se încheie la data de 21 decembrie 2012, numeroase persoane pregătindu-se pentru ceea ce ei consideră Ziua Apocalipsei.


Imagine: Daily Mail

Deşi de-a lungul timpului au existat numeroase predicţii ale apocalipsei care nu s-au adeverit, sfârşitul calendarului mayaş a alertat mai multă lume decât de obicei.

Numeroase comentarii de pe internet susţin că "fenomenul 2012", cum este intitulat, ar fi diferit, mayaşii fiind recunoscuţi pentru observaţiile astronomice extraordinare şi pentru precizia matematică ieşită din comun.

Îngrijorarea este atât de mare încât NASA a creat o secţiune pe site-ul său, unde demontează teoriile privind apocalipsa din 2012, informează Daily Mail.

Agenţia spaţială susţine că a primit nu mai puţin de 5.000 de întrebări din partea celor înspăimântaţi, printre cele mai neobişnuite fiind unele în care persoanele cer părerea dacă ar trebui să se sinucidă, să îşi omoare familiile sau animalele.

David Morrison, cercetător-şef la Institutul de Astrobiologie al NASA, susţine că primeşte zilnic în jur de 10 email-uri de la persoane îngrijorate. O tânără mamă din Danemarca i-a scris omului de ştiinţă următoarele: "Sunt mamă a unei fete şi mai aştept să se nască alta. Ieri m-am gândit să mă sinucid înainte de decembrie 2012, împreună cu copilul din burtă, şi să o omor pe iubita mea fiică de 2 ani de teama trăirii unei experienţe precum distrugerea Pământului".

"Mă gândesc la sinucidere. Sunt atât de speriată că îmi vine să plâng... Nu vreau să mai trăiesc, merit o explicaţie", i-a transmis o americancă în vârstă de 13 ani omului de ştiinţă, în timp ce o altă persoană i-a scris: "Sunt foarte îngrijorat. Singurul meu prieten este căţeluşul meu. Unde să-l omor ca să nu sufere în momentul în care Pământul este distrus?".

Pentru a se pune la adăpost în cazul în care predicţiile mayaşilor s-ar adeveri, 5.000 de americani şi-au rezervat un loc în buncărele construite de un om de afaceri din California, Robert Vicino, în locaţii secrete. Omul de afaceri susţine că a început să construiască buncăre şi în Europa.

"Nu suntem nebuni, trăim vremuri înfricoşătoare. Familia mea vrea să trăiască, trebuie să fiu pregătit", a declarat Steve Cramer, care a rezervat deja un loc într-un buncăr al lui Vicino. "E o investiţie în viaţă", a susţinut şi Jason Hodge, tată a patru copii.

Oamenii de ştiinţă au demontat teoriile privind apocalipsa în 2012.

Sursa: Mediafax

4 comentarii:

  1. Cu toata sinceritatea o spun Cristi, eu nu cred in nici o predictie despre apocalipsa sau orice alta predictie, de noroc, descantece sau vraji, vrajitorii, etc etc.
    Insa sunt ferm convinsa ca singurul care poate sti momentul apocalipsei sau cum va derula destinul omului pe acest pamant este doar Dumnezeu creatorul lumii.
    Restul sunt siretlicuri.

    Off topic. Foarte harnic ai fost astazi si ne-ai pus la dispozitie foarte multe informatii si mi-a facut placere sa le citesc pe toate.

    O noapte linistita iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma straduiesc si eu. :) O seara placuta, Stefania!

    RăspundețiȘtergere