luni, 23 ianuarie 2012

Râsul este sănătos!

Inscripţie pe poarta unei case:
Câinele nu e rău.
Dar stă prost cu nervii!

Profesoara:
- Bulă, conjugă verbul a merge!
- Eu merg… tu mergi… el merge..
- Mai repede!
- Eu fug.. tu fugi.. el fuge…

Un om la aprozar:
- Cu ce vă pot servi?
- Două kilograme de cartofi, dar fiecare cartof împachetat separat.
Dupa o moacă expresivă a vânzătorului:
- Altceva?
- Trei kilograme de portocale, dar fiecare portocală împachetată separat.
Vânzătorul îi îndeplineşte dorinţa, vizibil nemulţumit. Omul se mai uită prin aprozar şi, la un moment dat, întreabă:
- Ce este ăla negru de pe raft?
- Mac, dar nu-i de vânzare!

La ora de Zoologie profesoara îl întreabă pe Bulă:
- Bulă, cum se cheamă animalul de care şi leului îi e frică?
- Leoaică, doamna profesoară!

Întrebare: Ce credea câinele lui Pavlov despre stăpânul lui?
Răspuns: Uite, domnule, ce reflex condiţionat pe bătrânul ăsta.... de fiecare dată când se aprinde lumina îmi aduce de mâncare...

Maimuţelor le place să fure cheile maşinii


Sursa imagine: gotsmile.net

9 comentarii:

  1. Ai făcut ce ai făcut și m-ai înveselit ! ;ulțumesc, Cristi ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este si scopul meu principal, sa ofer buna dispozitie celor care viziteaza blogul meu.
      Multumesc si eu de vizita, Zina! :)

      Ștergere
  2. =)) bestiale glumele! Am râs cu lacrimi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare amuzante Cristi... m-au binedispus ! :)

    Uite iti las si eu unul...

    Un cocos vine in fiecare dimineata in cotetul celor 10 gaini.
    Pe noua dintre ele le saruta, ultimei ii smulge o pana. Si-asa zi de zi pana cand ultima se zburleste la el si-l intreaba:
    - Pe celelalte noua le saruti, dar mie imi smulgi mereu o pana! De ce??
    Cocosul o fixeaza in priviri si-i raspunde suav:
    - Pe tine te vreau goala, baby!

    o seara frumoasa iti doresc Cristi!

    RăspundețiȘtergere