joi, 9 februarie 2012

Cover-ul zilei - 15. The Power of Love

"The Power of Love", versiunea originală, a fost înregistrată de Jennifer Rush în anul 1984.



Versiunea interpretată de Laura Branigan datează din anul 1987. Laura Branigan a decedat în anul 2004 din cauza unui anevrism cerebral.



Céline Dion a lansat acest cover în anul 1993.



Cele trei versiuni îmi plac în egală măsură datorită acestor voci de excepţie. Pe Jennifer Rush am văzut-o şi ascultat-o cântând live în anul 1993, într-un spectacol la Sala Palatului din Bucureşti.

19 comentarii:

  1. nu stiam versiuna interpretata de Laura Branigan...este o melodie care nu are cum sa nu te impresioneze...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai ales o melodie exceptionala Cristi, in interpretari exceptionale. In egala masura imi plac toate variantele! Minunata postarea ta - de-a dreptul inaltatoare!

    O seara superba iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O ador pe Laura Branigan..clar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare interpretare are farmecul ei.. imi plac toate :)
    Seara buna Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare bine ca iti place, Bianca! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tot varianta lui Jeni Făraş sună ăl mai bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincer sa fiu, varianta Celine imi place cel mai putin... Si-mi pare foarte rau pentru Laura :( Buna melodie, sa stii!

    RăspundețiȘtergere
  8. "... Ne îndreptăm spre ceva
    Undeva unde nu am mai fost.
    Uneori sunt înspăimântată
    Dar sunt gata să învăţ
    Despre puterea dragostei..."
    Excelent.. sunt melodii cum este aceasta pe care ar trebui să le ascultăm în genunchi! Mi-ai înseninat dimineaţa aceasta geroasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Aurora Georgescu: Eva Kiss a cântat o variantă a piesei în limba română. Îmi pare bine că vă plac melodiile.

      O zi bună! :)

      Ștergere
  9. Ca o ex-devoratoare de muzica spun raspicat: varianta originala va ramane cea mai buna intotdeuana.As fi vazut altfel vioclipul,dar asta deja ii alta treaba.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eee da, minunată alegere pentru dimineaţa asta (pentru o întârziată ca mine, mai ales) :) Toate variantele sunt deosebite, mi-au plăcut mult! Mulţumesc frumos, Cristi!

    RăspundețiȘtergere