vineri, 10 februarie 2012

Dragostea nu are vârstă

JURIDICEŞTE (poezie satirică de ION PRIBEAGU)

Şi veniră din Craiova
Şi din Iaşi, din Roşiori
Toţi juriştii, toţi maeştrii
Şi-ai dreptăţii slujitori
Unii slabi, cu favorite,
Alţii sluţi ca Tutankamen
Toţi veniră cu tomuri şi cu scripte
Să asiste la examen.

Sala-i plină de discipoli
Şi celebrităţi savante
Numai capete ilustre
Şi figuri interesante
Când deodată Domn Profesor
Chel şi cu priviri absente
S-adresează cu prestanţă
Unei nostime studente:
-Cum e termenul juridic,
Zise el zâmbind agale,
Dacă eu aş pune mâna
Sub rochiţa dumitale?

Fata roşie ca macul
Dup'o scurtă meditare
Îi răspunse:
- Este maestre
Atentatul la pudoare!
Foarte bine! a spus maestrul,
Însă fii bună şi spune
Dacă dumneata, mi-ai face
Mie, aceiaşi chestiune,
Cum juridiceşte
Denumirea-n trei cuvinte?

Şi răspunse domnişoara:
Profanare de morminte!

20 de comentarii:

  1. Da, e super haioasa, am avut-o si eu pe blog in seria poeziilor lui Pribeagu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este amuzantă, iniţial am vrut să postez alta, dar am ales-o pe asta pana la urma. :)

      Ștergere
  2. Uite, poezia aceasta glumeaţă a lui Ion Pribeagu, nu o ştiam. M-a amuzat. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  3. tot ai avut ieri "The Power Of Love" pe aici, se asortează numai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. =))) bună poezia! M-am distrat copios! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Cristi!
    Frumos le zice Ion Pribeagu!
    Un weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poezia e haioasă foc, m-am distrat. Tipa din poză însă, nu e chiar așa de tinerică cum pare la prima vedere, e doar bine întreținută, se potrivește cu omul ei !
    Weekend plăcut !

    RăspundețiȘtergere
  7. Zina, am incercat sa comentez la tine pe blog cu Open ID si n-am reusit.
    Week-end placut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off topic. S-a remediat defecțiunea și am revenit la vechiul formular de comentarii. Te rog să mă scuzi pentru disconfortul produs !
      Weekend plăcut !

      Ștergere
    2. @Zina: Nu e nicio problema. Formularul de comentarii trebuie sa fie cat mai simplu, e foarte bine ca ai revenit la cel vechi. Acusi vin pe blogul tau. :) O zi buna!

      Ștergere
  8. haioasa poezia :))
    ohhh...ce ne-am face noi fara dorinte...doar ca fiecare lucru trebue facut la timpul si cu omul potrivit :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Să râd sau să plâng asta e întrebarea.
    Cred că ambele merită luate în considerare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. B.D., poezia este amuzantă. Merită să râdem mai des, râsul este sănătos! :)

      Ștergere