vineri, 2 martie 2012

Aniversarea zilei: Jon Bon Jovi

"Succesul înseamnă să cazi de nouă ori şi să te ridici de zece ori."

Jon Bon Jovi (John Francis Bongiovi Jr.) s-a născut pe 2 martie 1962 la Perth Amboy, New Jersey.





22 de comentarii:

  1. Medodii superbe ai ales, Cristi, la ceas aniversar si citatul pe masura lor, optimist, demn de tinut minte. Ador Jon Bon Jovi!
    Imi place foarte mult postarea ta!

    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un artist mare chiar dacă nu este genul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt chiar mare fan Jon Bon Jovi, dar sunt si piese care imi plac, si de asemenea ii recunosc valoarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a facut placere sa-i reascult piesele!
    Zi buna Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Succesul vine atunci când fidel crezului tău, nu abandonezi lupta! Şi Bon Jovi , a demonstat că este un lutător învingător!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un mare artist Bon Jovi!!!
    Frumos citat la inceput!
    O primavara frumoasa si plina de reusite,Cristi!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaaaaa, la mulţi ani unui mare artist! Şi-a dovedit valoarea de fiecare dată, iar concertul live a fost de nota 20. Am savurat fiecare minut de Bon Jovi :D Mulţumesc că mi-ai adus aminte! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Happy b-day to them!!!! Awesome band, amazing songs.. need i say more? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place!
    La Multi Ani lui Jon si tie multumiri!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Să-i urăm la mulţi ani şi la mai multe hituri! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. o voce de aur, un barbat frumos care parca nu a îmbatrânit de loc în ultimii 15 de ani!
    La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere