miercuri, 7 martie 2012

Aniversarea zilei: Dan Teodorescu - trupa Taxi

Dan Teodorescu îşi aniversează astăzi ziua de naştere. Solistul trupei Taxi s-a născut în Bucureşti, pe 7 martie în anul 1965.

"Teoretic, sunt inginer mecanic; practic sunt solist la Taxi, fac cântecele si scriu textuleţe. În ciuda diverselor evenimente, ador - în continuare - femeile şi universul lor. Cu toate astea, nu pot iubi două sau mai multe femei simultan. În concluzie, sunt limitat", se caracterizează Dan pe www.trupataxi.ro (libertatea.ro).

La mulţi ani, Dan Teodorescu!

Dan Teodorescu zi de nastere cati ani are aniversarea zilei melodii Trupa Taxi YouTube Cele doua cuvinte Stelele care cad
Dan Teodorescu şi Irina Chiosa / Foto (c): www.viva.ro/Vedete/Articole-revista/Dan-Teodorescu-si-Irina-Chiosa-In-doua-cuvinte-se-iubesc-1555235/?p=2



12 comentarii:

  1. Minunate melodii ai ales Cristi, la ceas aniversar.
    Mie imi place foarte mult, Trupa Taxi!
    La multi ani, cu fericire si impliniri, ii doresc si eu lui, Dan Teodorescu!

    O seara frumoasa iti doresc tie, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti plac melodiile. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  2. Un cintaret original!
    La Multi Ani lui si tie multumiri!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place postarea. O seara placuta si tie, Melly! :)

      Ștergere
  3. Yuuuuuuuuhuuuuu!
    Iubesc trupa taxi non-stop!
    Ai ales piesele mele preferate de la Taxi!
    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, sa traiasca Dan Teodorescu ! Imi place grozav de mult trupa Taxi, iar cantecele pe care le-ai ales sunt dintre cele mai reusite. L-as mai fi adaugat si pe asta, prea e de actualitate ! :)
    http://www.youtube.com/watch?v=k9TRKWtzEtQ&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata, am cam lipsit ieri din peisaj, dar imi place Taxi asa ca am venit acum sa spun asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-am amintit: „criogenia salveaza Romania!”

    RăspundețiȘtergere