duminică, 25 martie 2012

Let's Dance! William Stokkebroe

Life in Pictures - 34. William Stokkebroe




Visit Costin for more pictures.

Teo Zina Vania Luna patrata Melly Mirela Schtiel Sorin Iulisa

38 de comentarii:

  1. Absolut superba alegerea ta, Cristi! Filmuletele mi-au incantat sufletul... copilasul este fenomenal. Pur si simlu, mi-ai inveselit ziua si iti multumesc mult.

    O duminica minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Cristi!
    Mi-ai făcut ziua frumoasă!
    Am și eu un așa îngeraș de la băiat!
    O duminică minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut postarea, Elena. Să-ţi trăiască!
      O duminică plăcută! :)

      Ștergere
  3. Chiar "traieste" momentele artistice !... Mi-ai facut ziua mai frumoasa! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca l-am vazut ieri la Sorin...e teribil de haios :))
    are un simt al ritmului fantastic...imi place rau de tot de el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @pandhora: E pe toate posturile TV de vreo 3 zile. Parintii lui sunt dansatori. :)

      Ștergere
  5. Face furori videclipul ...
    Are cu ce, are de ce!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Doru: In afara de cel binecunoscut am mai gasit un videoclip azi cu acelasi protagonist. :)
      Multumesc si eu!

      Ștergere
  6. Certainly he would be a great dancer when grow up.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  7. e teribil pustiulica! mi-a placut. zi faina Cristi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. uauu ! Numai spirit !
    O zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos! E tare amuzant! Weekend plaut!

    RăspundețiȘtergere
  10. E bestial piticul :D Imi place mult :D O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am ras cu lacrimi!!!Doamne,cat talent!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Băieţelul m-a distrat si pe mine foarte tare când l-am văzut întâia dată !
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tânărul e de milioane !!!!!
    Frumos ales mulțumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  14. pustiul e grozav! Are ritmul innascut, nu stiu daca a vazut undeva si imita sau face miscarile instinctual, dar se misca in ritmul muzicii foarte bine. Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Mihaela: Parintii lui sunt dansatori. O zi buna, bun venit pe aici! :)

      Ștergere
  15. Dragul de el, ce țopăilă ! Parcă e un ieduț !
    Să ai o săptămână ușoară, Cristi !

    P.S. Mulțumesc pentru ping, dar bănuiesc că știi că între platforma Blogger și WordPress pingurile nu se transmit. Noi le punem ca să-i îndemnăm pe ceilalți să viziteze blogurile respective, dar e păcat că nu ajung și de la unii la alții...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Zina! Blogger a setat de cateva zile linkurile cu dofollow, asa ca ajuta la Google ranking. :)

      Ștergere
  16. Eiii hai ca am inceput bine saptamana! :))) Merci.

    RăspundețiȘtergere