marți, 20 martie 2012

Râsul este sănătos!

Examen de absolvire la Academia de Marină:
- Ce faci dacă în faţa navei vine un uragan straşnic, chiar când eşti aproape de ţărm?
- Arunc imediat ancora, domnule comandant.
- Şi dacă vine un alt uragan din spate?
- Arunc din nou ancora, domnule.
- Şi dacă vine altul de la tribord?
- Ordon aruncarea ancorei...
- Şi de unde naiba ai atâtea ancore?
- Dar dv. de unde aţi făcut rost de atâtea uragane?

Era Bulă, conducea maşina pe autostradă.
Deodată îl sună soţia la telefonul lui celular şi îi spune:
- Bulă să ai grijă, că am auzit la radio că pe autostrada pe care mergi tu cu maşina, e unul care merge pe contrasens.
Bulă răspunde:
- Păi da, nu este unul, sunt sute...

- Aseară, la cinematograf, a fost timp de 10 minute pană de curent.
- Şi nu s-a produs panică?
- Panica s-a produs când a venit din nou lumina.

Strămoşul laptopului
Sursa imagine: funnypictures.com

28 de comentarii:

  1. :)))) Asta cu pana de curent e super! Mai ales ca la mine pe strada aseara chiar a fost pana de curent. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cumva pe examinator îl chema T.B. ?! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce mai contează, Zina... Toţi sunt o apă şi-un pământ. :)

      Ștergere
  3. Sal Cristi!tari bancurile:)) vreau sa te rog pe tine si cititori blogului tau sa participati la proiectul MUZICA SUPERBA daca iti place.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Muzica superba: E interesant proiectul. Succes! :)

      Ștergere
    2. @Cristi:Va multumesc mult!Va astept cu o propunere sau mai multe melodii superbe:)

      Ștergere
  4. Mulţam de bancuri, îţi las şi eu unul :)
    -De ce vă bateţi copilul, domnule Bulă?
    -Mi-a spus că sunt gras şi un porc...
    -Şi dacă îl bateţi credeţi că slăbiţi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar acuma studiam un produs nou de slabit ...Am fost la prezentarea lui pentru prima data in Europa ....Poate il intereseaza si pe "Bula" si apoi nu o sa mai fie suparat :)
      www.traiestesanatos.vemma.eu

      Ștergere
  5. Ar putea economisi curent la cinematograf: plăteşti bilet să stai pe întuneric! ;))
    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  6. Faine! :) Las si eu unul:

    - M-am maritat!
    - Serios? Cu cine?
    - Cu un marinar. E plecat unsprezece luni pe an.
    - Saraca de tine, cum trebuie sa suferi...
    - Nu.. o luna trece atat de repede...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce m-am amuzat si ce bine mi-au prins bancurile tale, Cristi. Superbe toate! Multumesc.

    Iti las si eu unul...

    Un bărbat începe să poarte un cercel la ureche. Lumea se miră :
    - Cum, om serios cu cercel ?
    - Păi, de când l-a găsit nevastă-mea în patul nostru, m-a obligat să-l port la ureche !

    O zi minunata, in continuare iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot e bine ca nu l-a obligat sa-l poarte in alta parte. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  8. Frumoase ,chiar ca starnesc rasul!

    RăspundețiȘtergere
  9. =))) excelenteeee! Panica de la venirea luminii mi-a stârnit imaginația :)))))

    RăspundețiȘtergere