sâmbătă, 24 martie 2012

Visarea cu ochii deschişi este un semn de inteligenţă


foto shutterstock

Un studiu apărut în Psychological Science se adresează tuturor celor care au fost în adolescenţă cu capul în nori sau care în clasă visau cu ochii deschişi în loc să-l asculte pe profesor, tuturor celor care-şi lasă gândurile să umble pe unde n-ar trebui sau care sunt absorbiţi de fenomene pasionante, ca ploaia care se scurge pe fereastră, potrivit Agerpres.

Capacitatea de a visa în timpul altei activităţi este în realitate semnul unei memorii excelente de lucru, deci de inteligenţă, se arată în studiul menţionat de 7sur7.be. 'Când împrejurările în care se desfăşoară o activitate nu sunt prea dificile, oamenii care au mai multe resurse de memorie apelează la ele ca să se gândească la altceva decât la ceea ce fac în momentul respectiv', explică autorul studiului.
Sursa: România liberă

Week-end plăcut!


25 de comentarii:

  1. Ai ales o imagine adorabila, Cristi si articolul este foarte interesant, iar melodiile, recunosc ca acum le ascult in prima auditie, eu nu am stiut pana acum aceasta interpreta si imi plac foarte mult. Multumesc.
    Imi place foarte mult postarea ta, Cristi! :)

    O zi minunata in continuare iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The Cranberries este una din trupele mele preferate. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  2. Foarte interesant articolul tau, chiar mi+a facut placere sa il citesc. De asemenea, melodiile si imaginea sunt foarte inspirat alese. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Cristi!
    Interesant articolul!
    Și melodiile îmi plac!
    Un weekend cât mai plăcut să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. mda, dar autorul studiului ia luat in considerare pe cei care nu pricep nimic din ce le preda profesorul si prefera sa le zboare gandul decat sa se consume

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unii nu pricep mare lucru si atunci cand citesc un material.

      Ștergere
  5. Se pare ca astazi, amandoi suntem visatori, mai mult ca alţii, asa ca probabil, o sa avem un weekend visator!

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde deducem că suntem o ţară de inteligenţi , căci de câte ori ne pun pe gânduri mai sus pusii e şi normal :))

    Te salut Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  7. Acu'mai depinde și în ce grad ești de visător ! Îmi amintesc că în adolescență era un chin să învăț o lecție fiindcă la fiecare rând citit îmi zburau gândurile în altă parte. Mă luptam cu mine însămi și a durat destul până când m-am învățat să visez cu ochii deschiși în alte momente decât atunci când învățam ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, fiecare om se naste cu anumite calitati. Nu putem fi universali, oricat ne-am stradui. :)

      Ștergere
    2. @Zina: "universali", desigur... cu ghilimelele de rigoare. :))

      Ștergere
  8. Cu una din trupele mele preferate aici, incep sa visez...Ce ma fac, visez zilnic cu ochii deschisi!
    Acum serios, e foarte interesant articolul, voi cauta si altele similare. O seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase cele doua melodii si mi-a placut mult primul clip.iti propun si eu o melodie cu un clip interesant aici.Sper sa iti placa ,Cristi!
    O seara frumosa si un weekend minunat iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  10. la noapte si eu incerc, poate-poate ma trezesc mai destept...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca nu-mi dau seama. banda scotch cu care mi-am lipit pleoapele a tinut, am visat multe, dar nu cred ca sunt mai destept. mai astept putin, sa vad ce se intampla. daca nu ma mai vezi pe aici inseamna ca levitez pe undeva, deci am reusit...:))

      Ștergere
    2. @raul: E buna o levitatie la vremea ei. :))

      Ștergere
  11. The Cranberries...bun! Cat despre a visa, cred ca sunt maestra, dau lectii daca e nevoie. ;)

    RăspundețiȘtergere