marți, 10 aprilie 2012

Râsul este sănătos!

Într-o zi leul află că vine Fiscul în junglă şi-o ia la fugă, fuge ce fuge si dă de urs. Ursul îl întreabă: - De ce fugi leule?
- Păi uite a venit Fiscul în junglă, eu blană scumpă, nevastă-mea blană scumpă, fii-miu blană scumpă. Şi-o ia şi ursul la fugă. Fuge ce fuge şi dă peste un struţ. De ce fugi ursule?
- Păi uite a venit Fiscul în junglă, eu blană scumpă, nevastă-mea blană scumpă, fii-miu blană scumpă. Şi-o ia şi struţul la fugă.
- Fuge ce fuge şi dă de maimuţă.
- De ce fugi struţule?
- Păi uite a venit Fiscul în junglă, eu pene scumpe, nevastă-mea pene scumpe, fii-miu pene scumpe.
Şi-o ia şi maimuţa la fugă.
Aleargă ce aleargă si deodată se opreşte şi spune: - Eu de ce fug? eu în curu' gol, nevastă-mea în curu' gol, fii-miu în curu' gol...

Un om avea un papagal care înjura. Într-o zi, exasperat, îl închide în cameră. Nimic, numai porcării îi ieşeau pe gură papagalului. Îl închide în şifonier. Şi mai rău. Îl închide în congelator. După un minut tace. Deschide omul uşa congelatorului.
Papagalul zice: "Vă rog să acceptaţi scuzele mele pentru neplăcerile provocate, vă asigur însă că nu se vor mai repeta!". Omul să cadă pe spate, nu-i venea să creadă. Tot papagalul: "Apropo, doar aşa, de curiozitate, găina cu ce a greşit?"

Badea rămâne fără cocoş şi decide să meargă la târg să-şi ia unul. După câteva ture de târg se opreşte la un tip.
- Cocoşul e de vânzare?
- Este bade.
- Calcă?
- Bade, ţi-l dau o zi de probă, dacă nu eşti mulţumit de el mi-l aduci înapoi.
Zis şi făcut. Când se trezeşte badea, a doua zi în ogradă toate găinile, toate raţele, toate curcile mergeau crăcănate. Badea mulţumit, vede pe cer un vultur zburând în cerc. Fuge repede după puşcă, se aşează lângă şura de paie, ia poziţia de ochire şi aşteaptă să se apropie vulturul. În vârful şurii, cocoşul întins pe spate zice:
-Lasă-l să se aşeze.

Salutări blogosferice tuturor!

Sursa foto: photoforum.ru / Fotograf: (C) Boris Lukyanov

10 comentarii: