sâmbătă, 19 mai 2012

Cuvinte-cheie - 5. Trăiască Google!

Am făcut iar o selecţie a cuvintelor-cheie datorită cărora au ajuns pe blogul meu unii vizitatori cu ajutorul lui Google. :)

1. poze cu pinguini in care scrie viorel. Te-a supărat rău Viorel, aşa-i?

2. cuvantul intai sa-l cioplesti, apoi sa-l arati eseu. Trebuie să-ţi faci blog!

3. corbul si vulpea de ion heliade argumentare ca e fabula

4. bax bani iepurele si vulpea

5. zeita pescarilor. Îmi pare rău că n-ai găsit încă balta potrivită.



6. grigore alecsandri fabule lupul broasca si o vulpe

7. poze cu struguri multi

8. poze amuzante cu the end

9. reese witherspoon tunsori

10. cea mai frumoasa bufnita

11. torturi deosebite la pescuit

12. furnica muncitoare si greierele sef

13. vremea in selimbar pentru mine

14. catelul care nu spune nimic

15. greierele si furnica la fizica

16. poze cu sara de la pariu cu viata

17. lacul fara fund

18. porumbei billie and ciprian videoclipuri

19. chile harta fizica

20. imagini din vocea inimii

21. imagini pat din lemn de brad

22. happy birthday cu girafa. La mulţi ani şi din partea mea!

23. pasarea phoenix la chinezi

24. tricouri j.hart & bros

25. proiect clasa 11 servirea deserturilor

26. animal amuzant care zice ce-i ba cu linistea asta pe aici

27. care este cel mai rentabil blog. Într-un ziar românesc a apărut la un moment dat o ştire cu o găină care a născut pui vii. Ziarul se vindea foarte bine... Succes în blogging!

Alte cuvinte-cheie găsiţi AICIAICIAICI şi AICI.


Sursa imagine

16 comentarii:

  1. cea mai frumoasa bufnita:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. punctul 4 e tare, nici acum nu as putea sa jur ca stiu ce-a cautat. Banuiesc doar.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))... :))...:))...
    Râsul- plânsul !

    RăspundețiȘtergere
  4. Replicile tale m-au amuzat, Cristi.
    Din nou, dupa ce am citit postarea ta, m-am uitat si eu la mine si mi s-au parut amuzante cuvintele cheie cu ajutorul carora am fost vizitata de peste doauzeci de ori zilele acestea: " transformarea soarecilor in lachei" si "am nevoie de tine"... Ce mi se pare ciudat, este faptul ca eu nu prea trec cuvinte cheie, cel mult titlurile melodiilor si autorii lucrarilor. Dar fiind un blog public, chiar nu ma deranjeaza absolut deloc.

    Iti doresc o zi minunata, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Stefania: E suficient sa le treci de cateva ori. :))
      O zi buna, Stefania!

      Ștergere
  5. parca-s mai funny astea,urmaresc serialul ala de juma de an :) http://www.blissmedia.ro/tag/cautari-pe-google/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Anonim: Le stiu. :)

      Unele din cuvintele-cheie le tin numai pentru mine, nu pot sa le postez. :))

      Ștergere
  6. :-))))) M-am perpelit de ras, adun si eu cautarile la care a iesit blogul meu de o buna bucata de vreme si sunt multe super comice, insa nu am apucat inca sa le adun intr-un post...

    Sunt curioasa care o fi "animal amuzant care zice ce-i ba cu linistea asta pe aici" :-))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Ioana: Anul trecut am avut doar o postare cu aceasta tema, acum am inceput sa acord atentia cuvenita acestor cautari. :))

      Ștergere
  7. ma amuza de fiecare data! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. „bax bani” :)))
    ma termina asta despre cautari...

    RăspundețiȘtergere