joi, 17 mai 2012

ENYA - Only Time

Enya îşi aniversează astăzi ziua de naştere.



Vizionare plăcută!

Enya - Only Time



Enya - The Celts



Enya - Caribbean Blue



22 de comentarii:

  1. Ai facut o alegere exceptionala, Cristi, la ceas aniversar. Exact pentru sufletul meu. Enya, este una din interpretele mele dragi.
    Iti multumesc mult, Cristi, pentru acest minunat!
    O seara cat se poate de frumoasa iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti plac melodiile, Stefania.
      O seara placuta! :)

      Ștergere
  2. Multumesc frumos Cristi!
    O seara cât mai placuta îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani !
    Frumoasă muzică ne-ai adus !
    Mulțumesc frumos Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Îți mulțumesc pentru alegerea făcută!
    Îmi place mult!
    Seară minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc, Cristi. Chiar nu ştiam.
    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani Enya!
    Only time e una din melodiile mele preferate!
    Multumesc Cristi! Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place selectia ta. Multumesc pentru informatie si auditie. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc...am ascultat cu mult drag ce ne-ai oferit aici...Enya este cu adevarat speciala...

    RăspundețiȘtergere
  9. mereu am adorat-o :X pentru vocea angelica :X La multi ani!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos, nu stiam.Imi palce Enya.. Only time e una din melodiile de suflet, dar nici cu Carribean Blue nu mi-e rusine. Multumesc Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiam melodia de ceva timp, e super tare, ma pune intr-o stare de iubit, de gandit e surprinzator de atractiva!!!

    RăspundețiȘtergere