marți, 22 mai 2012

Râsul este sănătos!

Judecătorul întreabă martora:
- Sunteţi căsătorită?
Ea oftează. Judecătorul dictează secretarei:
- Nu e căsătorită.
Apoi întreabă martorul:
- Sunteţi căsătorit?
Martorul oftează. Judecătorul dictează:
- Căsătorit.

Seara, soţ şi soţie vizionează un film de groază.
Dintr-o dată apare pe ecran un monstru.
Soţia: - Oh, mama!
Soţul: - Da, aşa pare...

O familie se duce pentru prima dată la restaurant şi, dupa ce mănâncă, el plăteşte, iar ea îi spune chelnerului:
− Resturile să mi le puneţi la pachet pentru căţel.
− Bineînţeles doamnă.
La care copiii în gura mare:
−Uraaaaa! Ne cumpără căţeeel!


Numai pentru şoferii experimentaţi

şofer
Sursa imagine: FUNPUB.net

20 de comentarii:

  1. ha,ha,ha...mi-am luat portia de sanatate...multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @foto de inginer: Ma bucur ca ti-a placut postarea! :)

      Ștergere
  2. Cred că dacă a văzut că se numeşte PEnsiunea Şoferul a crezut că trebuie să dovedească că este sofer! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Ce bine m-am distrat :D multumesc Cristi :D

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai facut sa rad si ... apropo pensiunea Soferul e chiar la iesire din Bacau! O cunosc ca pe un cal breaz!
    Seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uraaaaa! :) Sa-l stapaneasca sanatosi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am amuzat copios! Toate mi-au placut. Iti multumesc, Cristi!
    Iti las si eu unul...

    Vine unu' la medic:
    -Doctore, nevasta ma inseala pe rupte si totusi nu imi apar nici un fel de coarne. Uitati-va si dvs, neted ca'n palma ...
    -Nu va faceti probleme, chestia cu coarnele e numai o vorba, nu exista cu adevarat.
    -Uf, mi-ati luat o piatra de pe inima, credeam ca am lipsa de calciu...

    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, ai adus un pic de senin intr-o zi tare innorata !

    RăspundețiȘtergere
  8. mi-a prins bine sa stii :))
    la ce zi am avut azi...uite ca m-ai facut sa rad :))

    RăspundețiȘtergere