luni, 16 iulie 2012

Cuvinte-cheie (12). Cel mai vârtos laptop

Vă prezint astăzi alte cuvinte-cheie datorită cărora a fost vizitat blogul meu în ultima vreme. Vedeta căutărilor cu ajutorul lui Google este "cel mai vartos laptop".

1. oaie pe tocuri

2. imagini om care se intreaba

3. prietenia nu exista

4. idei lucru manual copii grupa mica

5. hamburger vita

6. doi betivi

7. magda fasole

8. cea mai frumoasa felicitare din lume

9. catelusi politisti

10. oameni care uita de unde au plecat

11. poze artistice tigari

12. o viata fumata de o tigara poze art

13. porumbei curcani in creion

14. 25 de zile fara valuri film

15. stupii in barcelona

16. cel mai vartos laptop

17. poze cu animale obosite

18. pisicile negre cu ochii verzi sunt de rasa

19. pomii care se aseamana cu oameni

20. masa plianta suspendata

21. viespe japoneza

22. colas breugnon de romain rolland-rezumat carte

23. urari pentru nunta pentru miri

24. ochii ipocritului

25. poze pisici frumoase negre in iarba

26. imagini cu greierele si furnica in cuib

27. vedete cu catei

28. teracota patrata

29. terrace on the roof with grass

30. poze cu fete care arata peace

31. numarul si cifra 1 scris pe caiet

32. tabla inmultirii poze

33. cum sa-ti pui ecusonul facebook pe wordpress

34. cand cei mici se ridica cei mari le dau in cap

35. proverbe cu zambiti va rog

36. torturi cu bufnite

37. copiat melodii vechi rominesti colectia jurnalul national

38. mobila bucatarie a lui agnetha turner

39. machete haine decente

40. mananca ciocolata in 3d

Am selectat cuvinte-cheie care au constituit surse de trafic şi AICI.

La plimbare

caine
Sursa foto: superhaz.wordpress.com

14 comentarii:

  1. Tare amuzante sunt cuvintele-cheie, pe care le-ai adunat si de data aceasta, Cristi.
    Iar imaginea, este foarte comica. Imi place foarte mult!
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult mi-a placut < mananca ciocolata in 3D >.
    Ma duc si eu sa caut! :)
    Seara placuta!
    PS Am pus chestia cu ciocolata in doua paranteze de astea < > si mi-a disparut continutul in comentariul anterior.
    Oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
  3. Alegerea mea: ”poze artistice țigări” ! :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Keywordurile astea. Oare cine ar cauta "oaie pe tocuri"? :))

    RăspundețiȘtergere