marți, 3 iulie 2012

Râsul este sănătos!

Intră o blondă într-un magazin şi întreabă:
- Aveţi ochelari?
- Pentru soare?
- Nu, nu, pentru mine!

Într-o frizerie... Frizerul, tăindu-l pe client de vreo două ori, încearcă să discute cu el:
- Aţi mai fost la noi până acum?
- Nu, mâna mi-am pierdut-o în război.

Un iluzionist lucra pe un vapor. În fiecare săptămână dădea o reprezentaţie. De fiecare dată spectatorii erau alţii, aşa că îşi permitea să facă mereu aceleaşi scamatorii.
Singura problemă era papagalul căpitanului, care încetul cu încetul a început să priceapă care sunt trucurile. Şi, la un moment dat, s-a apucat să dezvăluie secretul în mijlocul fiecărei reprezentaţii:
- Aaaa, uitaţi, nu e aceeaşi pălărie!
- Aaaa, uitaţi, florile sunt ascunse sub masă!
- Aaaa, uitaţi, are ascunse nişte cărti în mânecă!... şi aşa mai departe.
Iluzionistul se enerva de fiecare dată, dar n-avea ce face. La un moment dat vaporul se scufundă, supravieţuind doar iluzionistul şi papagalul.
Timp de câteva zile, plutind fiecare pe o scândură, s-au privit plini de duşmănie, fără să scoată vreun cuvant. Până la urmă, papagalul zice:
- OK, mă dau bătut. Unde e vaporul?


Papagal biciclist
papagal
Foto: parrottrainingschool.com

24 de comentarii:

  1. Ultimul, cu papagalul, e alesul meu :)) Oare cum s-o fi ales blondele cu atatea bancuri pe seama lor? Ca nu cred ca iese fum fara foc :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar n-am, Teo. Mai ales ca in Romania sunt putine blonde naturale. :D

      Ștergere
  2. Un avion zbura spre New York, cand o blonda se ridica de pe locul ei de la Economic Class si se aseaza pe un loc de la First Class. Insotitorul de zbor o vede si o roaga sa-i arate biletul. Apoi, ii spune blondei ca ea a platit un loc la Economic Class asa ca va trebui sa se aseze in spate. Blonda ii da replica:
    "-Sunt blonda, sunt frumoasa, merg la New York si am de gand sa stau aici!"
    Insotitorul intra in cabina pilotilor si le spune de blonda care nu vrea sa stea pe locul platit ci sta la First Class.Copilotul se duce la ea si incearca sa-i explice din nou cum stau lucrurile. Blonda ii raspunde la fel:
    "-Sunt blonda, sunt frumoasa, merg la Montreal si am de gand sa stau aici!"
    Copilotul ii spune pilotului ca - probabil - vor trebui sa astepte pana la aterizare si acolo sa o dea pe mana politiei si sa fie arestata. Pilotul ii raspunde:
    "-Ce spui?...e blonda?...Ma ocup eu atunci. Sunt insurat cu o blonda. Eu vorbesc "limbajul"!
    Se duce la blonda, ii sopteste ceva la ureche, la care ea :
    "-Oh, ma scuzati..." si se muta inapoi pe locul ei de la clasa Economic.
    Insotitorul de zbor si copilotul sunt uimiti si il intreaba ce i-au spus de a reusit s-o faca sa se mute la locul ei fara sa mai faca scandal.
    "-I-am spus ca First Class-ul nu merge la New York!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Dor mi-era de glumele tale! Geniale, mulţumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bune, dar ultima e cea mi cea!
    Multumesc pentru clipa de relaxare!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte,foarte tari bancurile. Rasul chiar e sanatos. Pe blogul tau revin mereu cu placere, mai ales atunci cand imi doresc sa rad putin sa sa admir niste poze deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate sunt amuzante, Cristi, insa, ultimul mi-a placut cel mai mult!
    O seara frumoasa iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere