vineri, 10 august 2012

La mulţi ani, Tamara Buciuceanu-Botez!

Tamara Buciuceanu

Tamara Buciuceanu-Botez, marea noastră actriţă de teatru şi film, îşi aniversează astăzi ziua de naştere.

Cuibul de viespi (1987) / Regia: Horea Popescu



Telefonul fierbinte



Extemporal la dirigenţie (1987) / Regia: Nicolae Corjos



Sursa foto: cinemagia.ro

22 de comentarii:

  1. Ohoo, cu adevărat zi de sărbătoare!
    LA MULȚI ANI DOAMNĂ!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Tury: Este un prilej de bucurie pentru noi toti care suntem contemporani cu dansa. :)

      Ștergere
  2. Mi-a facut placere sa o revad. Sa-i dea Dumnezeu sanatate si o viata lunga. La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa parerea mea, cred ca in seria "Liceeni" este de-a dreptul magica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Andrei: Ca si in multe alte filme, piese de teatru si aparitii la televiziune. :)

      Ștergere
  4. La multi ani doamnei Tamara!
    Mi-a facut placere sa o revad!
    Salutari Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună CRISTI!
    La multi ani,TAMARA!
    Mulțumesc pentru clipuri!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani ii doresc si multa sanatate :)
    Printe cei mai mari actori alaturi de Dem Radulescu,Puiu Calinescu,Jean Constatin si multi altii :) Seara faina

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, fericiti si multa sanatate, ii doresc si eu, din tot sufletul meu, doamnei Tamara Buciuceanu-Botez, tare ne-a mai incantat sufletele cu realizarile sale! Mare actrita, ce a joacat cu usurinta, orice rol!
    Cu mare bucurie, am vizionat filmuletele pe care ni le-ai propus, Cristi. Te felicit sincer pentru postare si pentru ca tu nu-i uiti pe oamenii valorosi ai tarii noastre si-ti multumesc totodata.
    O seara minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La Multi Ani doamnei si tie multumiri pentru ca ne-ai readus aminte de marele ei talent! Memorabile scene!
    Seara placuta Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  9. oo:D Tovarasa Isoscel? :)) La multi ani!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani Doamnei Tamara Buciuceanu-Botez ! Este o mare actrita si un om deosebit !

    RăspundețiȘtergere
  11. Probabilitatea ca Doamna T. Buciuceanu-Botez să ştie că ne gândim la Dumneaei îmi pare destul de mică, totuşi e bine că aţi semnalat evenimentul. Mă alătur din toată inima urării dv. de "La mulţi ani!" adresată acestei Mari Doamne şi mă gândesc cu toată recunoştinţa la cadourile excepţionale pe care ni le-a făcut în timp. Am văzut-o acum doi ani pe scenă în "Nepotul" alături de Şerban Pavlu şi pot spune cu mâna pe inimă că e o prezenţă covârşitoare: încarcă atmosfera prin gestică, prin ritm şi replică în feluri atât de neaşteptate, încât te lasă fără suflu. Piesa e şi ea grozavă prin încărcătura de umanitate, prin tipare şi contradicţii, dar, chiar şi aşa, nu mă pot gândi la o mai bună alegere a actorilor decât a făcut-o dl. Mălăiele. Jocul a fost superb!

    Din clipurile prezentate aici lipseşte totuşi ceva: D-na Tamara Buciuceanu cântând operetă. E ceva cu adevărat special! Are o voce nemaipomenită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @S.: Stiu ca are calitati vocale deosebite, e imposibil de prezentat cariera exceptionala a dansei de peste 60 de ani intr-o singura postare.

      Ștergere