duminică, 12 august 2012

Tigru. Portret

Life in Pictures - 55

Tigru în maşină!

Locked in
Locked in - Paris - Photo made by Punkroyaltiger (Flickr) - Copyright All Rights Reserved


Source: http://favim.com/image/1477003/

Life in Pictures a început la Costin.

Poate vrei să vezi şi Life in Pictures (33)Spring in Switzerland.

40 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. @roua: Acum a trecut pe bancheta din spate, erau oare pasageri acolo? :))

      Ștergere
    2. cel putin 2 dupa pozitia in care sta :)))

      Ștergere
    3. @roua: Aha, inseamna ca isi face siesta. :))

      Ștergere
  2. Daca ar fi si adevarat :D ... e de plus tot :D :D :D ca de altfel nu mergea el soferul asa relaxat!
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. cand am mers anul trecut acasa, am pus un urs de plus asemanator pe scaunul din fata, era imens si m-am dus asa pana in Ro. ce au ras vamesii...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. hihihi...inlocuieste alarma!!! :))
    ...din pacate cred ca este doar din plus !

    RăspundețiȘtergere
  5. ooo...mi-ar placea asa un pufos...din plus :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Eu sunt sigura ca au trecut cativa in graba care au vazut cu coada ochiului tigrul si s-au speriat pana au realizat ca e din plus :)hehehe Duminica frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ar fi amuzant să vezi un tigru adevărat în mașină și, mai ales reacțiile trecătorilor. Bine, sunt convinsă că neatenții întâi au tresărit de spaimă și abia apoi au realizat că e jucărie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba imaginea, Cristi, bine ca tigrul aici este doar de plus! :)
    Mi-e mi s-a intamplat sa vad un tigru real in masina, asemeni celui din fotografie. A venit o trupa de circ, la noi in oras, iar dresorul si-a scos tigrul l-a plimbare. A intrat in benzinarie sa alimenteze si in momentul acela, am intrat si eu. Nu-ti povestesc ce sperietura am tras, in conditiile in care habar nu aveam ca la noi in oras au venit oaspeti de seama, iar cand mi-am indreptat privirea spre masina din fata mea si am vazut tigrul ce linistit ma privea. Am ramas pe loc, cu geamurile ridicate, pana ce ei au plecat.
    O duminica cat se poate de frumoasa, iti doresc Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cazul prezentat de tine nu e ceva de râs, nu poti sa pleci asa pur si simplu cu ditamai tigrul dupa tine prin oras. O zi buna, Stefania! :)

      Ștergere
  9. Bună Cristi!
    Se vede că este din pluș,altfel?!
    O duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nice picture ! Sunt curios cat de mare e "animalutul" de plus in acest caz :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Intradevar ,e foarte bine realizata jucaria!
    O zi senina îti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Cristi!
    Mi-ar place si mie o astfel de jucarie!
    Amuzanta imaginea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Iulisa: In magazinele noastre predomina ursii, tigrii sunt pe cale de disparitie. :))

      Ștergere
  13. Pina sa il vezi de aproape o iei la fuga! :)
    Multumesc pentru gandurile bune!
    Seara placuta Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La prima vedere zici ca e real, mi-a placut mult imaginea. O seara faina, Melly! :)

      Ștergere
  14. cel putin a incaput si n-a trebuit sa-l lege deasupra. Ca pe saltea ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Kadia: Deasupra nu mai avea nici un farmec. E mai interesant asa. :)

      Ștergere
  15. Bună dimineața ! Pe blogul meu cu lecturi te așteaptă o provocare - o ”leapșă”. Sper să o accepți, e o modalitate de a ne cunoaște mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Zina: O sa vad despre ce este vorba, nu mai particip la lepse de ceva timp.

      Ștergere
  16. Ce faina este poza :)) a avut darul sa ma binedispuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @cartim: Ma bucur ca ti-a placut poza. :) Macar atat sa fac prin postarile mele.

      Ștergere