sâmbătă, 8 decembrie 2012

Ştefan Hruşcă. Aniversarea zilei

ziua de nastere a cantaretului Stefan Hrusca Ruga pentru parinti aniversare 8 decembrie

Ştefan Hruşcă îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte 55 de ani.

La mulţi ani, Ştefan Hruşcă!

Ştefan Hruşcă - Rugă pentru părinţi / Versuri: Adrian Păunescu / 1993



Ştefan Hruşcă - Balada Îngăduinţei / Versuri: George Ţărnea



Ştefan Hruşcă - Balada felinarului blond / Versuri: Dan Verona / 1993



Ştefan Hruşcă - Ochii tăi / Versuri: Dan Verona



Photo License: CC BY 2.0 by Cristian Bortes

10 comentarii:

  1. de acum pana la anul, tot pe el il aniversam...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Ştefan Hruşcă îşi aniversează azi ziua de naştere, s-a născut pe 8 decembrie 1957.

      Ștergere
    2. @raul rual: Am inteles ce-ai vrut sa spui, dar nu-mi plac glumele facute la adresa lui Ştefan Hruşcă.

      Ștergere
  2. La multi ani lui Stefan Hrusca!
    Multumesc pentru frumoasele melodii postate, numai Ruga pentru parinti eu nu pot sa o ascult, ma emotioneaza prea tare.
    Zi luminoasa si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, fericiti!, ii doresc din suflet lui Stefan Hrusca! Tare ne mai incanta inimile cu melodiile sale.
    Foarte foarte frumoase melodiile pe care le-ai ales, Cristi. Le-am ascultat cu multa placere si ca-'ntotdeauna, m-au emotionat pana la lacrimi.
    Iti multumesc mult de tot pentru mometele minunate pe care le-am petrecut, aici la tine!
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt multi intrepreti care canta colinde dar parca Hrusca are ceva aparte...La multi ani S.Hrusca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ktalinoo: Azi nu am postat colinde.
      Ştefan Hruşcă nu este numai un interpret de colinde, este un mare cantaret si compozitor.

      Ștergere