duminică, 16 decembrie 2012

Torturile deosebite create de Karen Portaleo - 2

Karen Portaleo, artist plastic din SUA, creează torturi deosebite la Highland Bakery în Atlanta, Georgia. Torturile iau formă de animale, genţi sau diferite scene cotidiene şi sunt foarte atractive.
Sir Elton John şi Demi Moore se numără printre clienţii săi.

Karen Portaleo şi unul din colaboratorii săi
Moş Crăciun
tort
Tort
Leu
Rinocer
Turnul Eiffel
Courtesy of karenportaleo.com

Postarea este înscrisă pe blogul lui Costin Comba şi reprezintă a şaptezecea ediţie din seria Life in Pictures.

30 de comentarii:

  1. Sunt minunate toate torturile. Pe mine ma fascineaza aceste lucrari (caci sunt adevarte lucrari de arta) atat de frumoase, incat uneori, la o privire mai superficiala, ai crede ca sunt fiinte sau obiecte reale. Pacat ca sunt efemere.
    O duminica placuta, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @e.w.: Karen Portaleo a realizat sculpturi inainte sa inceapa sa creeze torturi. :)
      O zi buna!

      Ștergere
  2. cand am citit titlul m-am gandit prima data la torturi, in sens de suplicii. si am avut dreptate.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @raul rual: Hai ca gasesti torturi gustoase si la noi. :))

      Ștergere
  3. wow! Artaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! mi-ar parea rau sa le mananc :)) :D:D

    Zi faina:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Wow,ce frumoase sunt!
    Al meu este cel cu păsărele!
    Seară minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce minunatii! Nu stiu cine s-ar indura sa le manance. :)

    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. cum sa tai,sa strici asa niste minuni?mi-ar fi greu,sincer...
    dar cateva fire de iarba nepascute de rinocer,ar merge asa de curiozitate :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @pandhora: Sunt convins ca sunt foarte gustoase torturile. Daca vrei sa vezi si alte opere, acceseaza linkul (torturi deosebite) de la inceputul postarii. :))

      Ștergere
  7. Arată incredibil. Sunt de acord că nu merită stricate. E păcat să le mânânci, dar aș încerca să văd ce gust au. Până la urmă gustul este foarte important și în această îmbinare constă de fapt arta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cata imaginatie are acest om! Cred ce este o meserie plina de satisfactie. Mi-ar placea sa am si eu un asemenea talent. :) O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost sculptorita, apoi a inceput sa realizeze torturi si tot felul de prajituri. :) O seara faina, Dina!

      Ștergere
  9. impresionant!Cine ar crede ca astea ar putea fi torturi ,la prima vedere!?
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. wow! superbe!
    o vrabiuta daca servesc nu cred ca stric foarte tare tabloul tortului, nu? :)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt frumoase si interesante toate, dar Turnul Eiffel e o bijuterie!
    O zi cit mai placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Asemenea torturi, cu forme și culori date de marțipan, am văzut la Budapesta, la o cofetărie de la Bastion.. Cofetăria adăpostește, într-o cameră separată, chiar Muzeul Marțipanului !
    Oricum, cu cât sunt mai frumoase, cu atât îți pare mai rău să le mănânci... :(

    RăspundețiȘtergere
  13. mă gândeam că voi saliva la greu după ce voi trece în revistă imaginile; totuşi am scăpat, parcă prea mult verde în torturile astea ca să îmi deschidă apetitul, le prefer pe cele cu multă ciocolată, chiar dacă nu-s opere de artă. astea arată bine, dar cred că ţi-e şi milă să te înfrupţi din aşa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Călin: Imediat le-as pune in farfurie. O farfurie mare desigur. :))

      Ștergere
  14. Foarte bine realizate, ingenioase. Trebuie să ai o petrecere cu un număr serios de invitați ca să mănînci un rinocer :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Allure: Se poate consuma in mai multe etape, nu e obligatoriu sa ai musafiri. :))

      Ștergere