vineri, 25 ianuarie 2013

Alicia Keys. Aniversarea zilei

alicia keys
Alicia Keys - Tokyo Summer Sonic 2008
Alicia Keys îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte treizeci şi doi de ani. Alicia Keys ocupă locul 10 într-un clasament al revistei Billboard, în Top 50 artişti de muzică R&B/hip hop din ultimii 25 de ani.

Alicia Keys - Empire State Of Mind (Part II) Broken Down LIVE @ AOL Sessions



Alicia Keys - Girl On Fire



Alicia Keys - No One



Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart



Alicia Keys - Brand New Me (Official Lyric Video)



Alicia Keys - Tokyo Summer Sonic 2008
Photos License: Some rights reserved by LuxTonnerre

16 comentarii:

  1. Alicia Keys canta foarte frumos si are niste vidioclipuri pe masura. La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alicia Keys canta foarte bine live, are o voce exceptionala. :)

      Ștergere
  2. este una din preferatele mele! o artista complexa! un talent desavarsit! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani Aliciei!
    Si mie imi place! E foarte talentata!
    Multumesc Cristi! Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multi ani fericiti, ii doresc si eu din tot sufletul meu, Aliciei. Are o voce exceptionala, si este o artista complexa! Mie imi place foarte mult.
    Excelente melodiile, Cristi, pe care le-ai ales la ceas aniversar. Le-am ascultat cu incantare.
    "No One" e melodia mea de suflet din repertoriul ei, iar prin 2008, pentru mine, era hitul orei, inca de atunci mi-a ramas in suflet si este neplipsita din playlistul meu zilnic!
    Iti multumesc mult, Cristi, pentru momentele minunate pe care le-am petrecut aici la tine.
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Happy Birthday!
    o voce deosebita
    un fel de Mariah Carey a zilelor noastre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Canta la pian in timpul concertelor, emisiunilor TV, e diferita Alicia Keys totusi.

      Ștergere
  6. O voce remarcabilă, o artistă adevărată, un chip frumos. Dumnezeu a fost darnic cu ea, să sperăm că va ști să-i păstreze darurile. Îmi pare bine că ai trecut-o la aniversarea zilei, cine să le mai știe aniversările tuturor cântăreților ?... Îi doresc ani mulți, cu succese !
    Weekend plăcut, Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasă voce !! chiar nu am mai ascultat-o de ceva timp , so...mersic ;)

    RăspundețiȘtergere