joi, 17 ianuarie 2013

Cuvinte-cheie (Keywords) căutate pe Internet - 37

Cuvânt-cheie (Keyword)
A venit timpul publicării unui nou episod despre cuvintele-cheie căutate pe Internet de majoritatea vizitatorilor care au ajuns aici cu ajutorul lui Google, Bing, Opera etc.

Selecţia interogărilor de căutare, din Statisticile Blogger, care au constituit surse de trafic pentru blogul meu în ultima perioadă este prezentată mai jos.

1. gaini moarte in vis

2. pisica draguta da-ne doamne vacanta

3. campos de ghiocei

4. poze facebook cu catei care vorbesc

5. balena in borcan

6. ana reclama coca cola zero

7. flori de piersic pictate

8. imagini in care sa scrie incepe scoala

9. tort ponei youtube

10. desene tehnice parcuri fotovoltaice

11. cantare stradale din cismigiu

12. pescarusi cu freza

13. cea mai amuzanta poza din lume

14. poze cum arati cand stranuti

15. cu google amuzant

16. caut o melodie she drives me crazy

17. pisici cu texte

18. cum faci un tort in forma de taxi

19. masini din fast five

20. poezii despre 3 verisoare

21. dunarea batrana

22. jocuri cu boabe fara sonor

23. bebelus ca mr bean

24. animale care vorbesc prin cuvinte

25. imagini cu caini mici care sunt suparati

26. pisici cu cafea

27. freze de pescari

28. google compunere despre vacanta

29. pepeni patrati

30. tiriac si mistretul cu colti de argint


Source: FAVIM.COM

18 comentarii:

  1. Foarte interesante combinatii de cuvinte, asocieri fara noima dar totusi cu subinteles

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele interesante, altele amuzante... Fiecare cauta pe Internet cand vrea, ce vrea, cum vrea si cum poate :))

      Ștergere
  2. Imaginea animata, pe care ne-o prezinti, e fabuloasa, Cristi, imi place mult de tot!
    Toate expresiile, au partea lor amuzanta, insa ce-a care mi se pare mie, cea mai interesanta este " pisica draguta da-ne doamne vacanta ", si incerc sa gasesc un raspuns, insa, habar n-am ce vrea sa gaseasca fapt!
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cauta o poza probabil cu o pisica care vrea vacanta. :)) O zi buna, Stefania!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. @Raul: Da, cuvintele-cheie sunt o sursa inepuizabila de umor. :))

      Ștergere
  4. ăla ultimul, cu Ţiriac şi cu mistreţul cu colţi de argint, ştia el ceva, dar nu pe de-a întregul ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asaa patesc si eu cu motanul cand stau la laptop :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai mult imi place ca cineva s-a ambitionat sa faca un tort in forma de taxi. Asta da treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am 2 postari cu torturi deosebite, dar tort in forma de taxi nu am pe blog. :))

      Ștergere
  7. ce ma amuza chestiile astea :))
    pisici cu texte si pisici cu cafea...ce ti-e si cu cautarile astea :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Tuiii :)) Inca un episod neelucidat din mintea cautatorului googleist :D Foarte tare Cristi..m-am distrat bine :D O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mare parte le-am elucidat si de data asta. :)) O zi buna, Cris-Mary!

      Ștergere
  9. Totul este logic, dar nu ma pune sa-ti explic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convins ca pentru cei care fac asemenea cautari este logic. :))

      Ștergere