miercuri, 16 ianuarie 2013

Leopardul zăpezii (Irbisul). FOTO şi VIDEO

Am ales pentru episodul numărul 92 din serialul Miercurea fără cuvinte câteva fotografii şi un videoclip cu leopardul zăpezii (Irbisul).


Leopardul zăpezii (Irbisul)
Source: Wikipedia / Author: Bernard Landgraf / Creative Commons License


Zoo Rheintal, Switzerland
Source: Wikipedia / Photo License: Creative Commons License / Author: Tambako The Jaguar


Pui de irbis - Cat Survival Trust, Welwyn, England
Sursa foto: Wikipedia - Creative Commons License


Toronto Zoo
 Photo License: Some rights reserved by John Vetterli

Snow Leopard Trust este o organizaţie non-profit înfiinţată în anul 1981, cu sediul în Seattle, SUA, care se ocupă cu studiul şi protecţia leoparzilor zăpezii din Asia Centrală.

În acest videoclip apar o femelă de leopard al zăpezii şi doi pui din Mongolia.



Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

34 de comentarii:

  1. Mi-as dori si eu un astfel de ţânc in casa! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @addicted: Scoti leopardul iarna la plimbare prin zapada, este in elementul lui. :))

      Ștergere
  2. Bună Cristi!
    Îmi place mult penultima poză!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. o minune care se va topi in zapezile inconstientei umane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Vasile: Se fac eforturi pentru conservarea speciei. In videoclipurile Snow Leopard Trust se poate observa acest fapt.

      Ștergere
  4. Felinele sunt superbe! Desi par greoaie e surprinzatoare agilitatea lor - cred ca nu voi inceta sa ma minunez :)
    Oamenii care incearca sa mentina in existenta diferite specii sunt de apreciat dar au mare-mare nevoie de ajutor financiar (si nu numai) Sunt rezervatii amenintate de latifundiari, intre altele... In unele zone se doreste micsorarea acestor rezervatii pentru a face loc soselelor/autostrazilor... :(
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa aceasta specie de leoparzi. Pacat ca din cauza urbanizarii, a poluarii si-a vanatorii ilicite, multe specii sunt pe cale de disparitie. E bine totusi ca exista oameni generosi, care fac mari eforturi pentru salvarea lor.
    Toate imaginile imi plac, insa, imaginea cu "Pui de irbis" e asa de induiosatoare, sunt tare dragalasi.
    Iar leopardul din ultima imagine, are o privire misterioasa!
    Clipul de asemenea imi place mult, tare curiosi se indreapta leoparzii spre camera!
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoasă felină, mai ales privită de la distanţă. păcat că şi asta va dispărea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca va disparea prea curand. Am vazut ca organizatia respectiva se ocupa foarte serios de protectia leopardului zapezii.

      Ștergere
  7. Superba specie de feline.
    Instantaneul cu pui este senzational.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb animal !
    Îmi plac mult felinele !

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce draguti sunt! Niste pisicute ...ceva mai mari :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos, leopardul zăpezii ! Iar puiuții sunt adorabili. Îmi plac foarte mult articolele cu animale pe care le postezi. Întotdeauna sunt inedite, interesante, cu fotografii pe care nu le-am mai văzut. Felicitări, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  11. superb animalut! ;) frumos prezentat acest specimen! felicitari!
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  12. Perfect animal... de prada :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Te salut Cristi!
    Un animal superb,imi plac mult felinele !

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase animale, dar să nu le întâlneşti în drumul tău.

    RăspundețiȘtergere
  15. Leopardul de zapada este, poate, una dintre cele mai frumoase feline. Mie, cel putin, asa mi se pare. Pacat ca este pe cale de disparitie... mare pacat.
    Superbe imaginile, Cristi!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Absolut superbe exemplarele! Desi prefer sa le privesc asa... de la o distanta care sa-mi confere nitica siguranta. :D
    Happy... Thursday! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Puii sunt minunati! Iar ca si adult are asa o postura ..wow..frumos!

    RăspundețiȘtergere