marți, 5 martie 2013

Bancurile zilei - 7

Conducând o doamnă la masă, Mark Twain i-a spus:
- Ce frumoasă sunteţi!
Mai puţin amabilă, doamna i-a răspuns:
- Îmi pare rău că nu pot să vă întorc acest compliment!
- Oh! a răspuns Twain. Procedaţi ca mine, doamnă! Minţiţi!

- Tată, unde sunt Alpii?
- Întreab-o pe maică-ta, ea mută tot timpul lucrurile prin casă!

Pacientul:
- Cât timp va trebui să mai povestesc tot ce-mi trece prin cap?
Psihologul:
- Vorbiți, vorbiți, timpul înseamnă bani.

- Ospătar, chiar trebuie să aștept toată noaptea până îmi aduceți cina?
- Nu, domnule, la miezul nopții închidem!

Astăzi am fost să închiriez un film și m-am adresat operatorului:
- Bună ziua. Puteți să-mi dați vă rog ”Batman pentru totdeauna?”
La care el, foarte obraznic:
- Nu. Va trebui să-l aduceți înapoi în trei zile!

Pisică elegantă


14 comentarii:

  1. Mi-au placut toate. Intr-o pauza de cafea la birou mi-am delectat colegii cu bancurile astea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tind sa cred ca cel cu Mark Twain are ceva realitate in el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bune de tot :))

    Si eu l-as alege in top pe primul, dar nici celelalte nu sunt de neglijat

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. @pandhora: L-am postat pe Facebook acum cateva zile si m-am gandit ca trebuie sa apara si pe blog. :))

      Ștergere
  5. :)) Excelente toate bancurile, Cristi! Imaginea de asemenea... pisica intr-adevar este foarte eleganta poarta si frac. Ma prapadesc de ras si-ti multumesc mult de tot pentru asta. :))
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere