vineri, 29 martie 2013

Dan Bittman - Holograf. Aniversarea zilei

holograf
Dan Bittman - Holograf
Dan Bittman, solistul vocal al formaţiei Holograf, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte cincizeci şi unu de ani. La mulţi ani, Dan Bittman!

Muzica bună rezistă în timp... Audiţie şi vizionare plăcute!

Dan Bittman - Dincolo de nori (Eurovision 1994, Dublin, Irlanda)



Holograf - Te voi iubi (Costineşti - Vox Maris, 1988)



Holograf - Vise în buzunar / Ai o oră să te distrezi (Live Mamaia, 1995)



Holograf - Ochii tăi



Holograf - Dacă noi ne iubim (Official Video HD)

11 comentarii:

  1. La multi ani! Holograf este formatia pe care o iubesc din adolescenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Carmen: Si mie imi place de multa vreme cum canta Holograf. Pacat ca sunt putine inregistrari vechi de calitate pe You Tube. :)

      Ștergere
  2. Ooo Dan Bittman! Om cu o ditamai valoarea in industria noastra muzicala. Acum ceva ani avea un apartament exact langa scoala unde am invatat si eu si sora si fratele meu. Eh, pe atunci sora mea era fana inraita Holograf si cum avea prieteni in aceeasi scara de bloc, s-au gandit ei sa se infiinteze la usa lui Bittman si sa-i ceara sa faca o poza cu ei... Culmea, nu numai ca n-a fost suparat, ba chiar s-au imprietenit foarte repede, el fiind un om foarte jovial si are sora mea in album fotografia pe care si-a dorit-o. :D
    Zi frumoasa, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!, lui Dan Bittman, binecuvantati cu multa sanatate, numai impliniri si personale si profesionale si multa multa fericire ii doresc, din toata inima mea. Eu il admir foarte mult, din toate punctele de vedere. Imi place foarte mult vocea lui tandra. Toate melodiile din repertoriul trupei Holograf mi-s tare tare dragi. E trupa sufletului meu si va ramane pentru totdeauna. M-am intristat foarte tare cand a avut probleme cu vocea, insa Bunul Dumnezeu a fost bun si Dan si-a revenit si m-am bucurat enorm de mult pentru asta.
    Exceptionala alegerea ta, Cristi, la ceas aniversar. Le-am reascultat toate melodiile cu multa bucurie si incantare. Iti multumesc mult de tot.
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea. O zi faina, Stefania! :)

      Ștergere
  4. Stai putin, nu l-am mai aniversat o data in urma cu vreo doua saptamani?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. A fost lansarea oficială a videoclipului pentru single-ul "Dacă noi ne iubim".

      Ștergere
  5. Il ascult mereu cu placere!
    La Multi Ani lui Dan si tie o seara si un wee minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. gal diana cristina29 martie 2013 la 20:26

    La multi si fericiti ani Dane! sa ai parte de tot ce e mai frumos in viata.Holograf este trupa pe care o iubesc si o indragesc de multa vreme.Holograf va ramane una dintre trupele mele de suflet.

    RăspundețiȘtergere