vineri, 15 martie 2013

Mulţumesc, Steaua! (Flick, Radio ZU)



Sursa: Radio ZU (Facebook)

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. "Multumesc, Steaua!" de FLICK, poezie recitata azi la Radio ZU.

      Ștergere
  2. Frmuoasă evoluţia steliştilor, meritată oda închinată lor şi chiar dacă aseară au fost învinşi evoluţia lor a ţinut în tensiune campioana Europei, iar galeria românilor a fost de legendă! Bravo acelor români ! Se poate şi aşa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Aurora Georgescu: Chelsea este totusi campioana Europei, iar romanii prezenti in tribune aseara au fost intr-adevar la inaltime.

      Ștergere
  3. Bună Cristi!
    Mi-ar fi plăcut să-i bată pe englezi!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Steaua a jucat foarte bine aseara, a fost aproape de o calificare istorica in faţa campioanei Europei. Week-end placut, Elena!

      Ștergere
  4. Sper să nu fiu certată că n-am văzut meciul, dar măcar am citit poezia, tot sunt la curent cu ceva. O seară frumoasă, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari FOTBALULUI, din tot sufletul.
    Poate vor intelege si englezii cine suntem.
    Frumoasa sustinere din tribunele stadionului ale suporterilor ROMANI a aratat
    ca NU SUNTEM "TIGANII" din massmedia EUROPEANA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @mist1: Altii ne fac de râs afara, nu suporterii care sustin echipele romanesti.

      Ștergere
  6. Foarte frumos gestul celui care a scris aceasta poezie, optimista!
    Echipa Steaua, merita sa fie sustinuta, aprecitata si respectata in orice moment.
    Au jucat cu o echipa foarte puternica, iar stelistii nostrii sunt niste jucatori foarte buni, asta din spusele fratelui meu, care era fan inrait Steaua si chiar daca acum fratele meu nu mai este printre noi, eu am ramas interesata de evolutia Stelei, mai ales in campionate! :)

    RăspundețiȘtergere