vineri, 17 mai 2013

EUROVISION 2013: Ţările care merg direct în finală

Ţările care nu au concurat în semifinale şi care merg direct în finala Eurovision 2013 sunt: Spania, Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie şi Suedia.

Dintre acestea, favoritele mele la câştigarea Eurovision sunt Spania şi Germania. Îmi plac însă la fel de mult şi melodiile reprezentantelor Marii Britanii şi Franţei. Celebra Bonnie Tyler reprezintă Marea Britanie în acest an.

El Sueño de Morfeo - Contigo Hasta El Final (With You Until The End) (Spain) 2013 Eurovision Song Contest, Official Video



Bonnie Tyler - Believe in Me (United Kingdom, Official Video) - Eurovision Song Contest 2013



Cascada - Glorious (Germany, Official Video) - Eurovision Song Contest 2013



Amandine Bourgeois - L'Enfer Et Moi (France) 2013 Eurovision Song Contest, Official Video



Robin Stjernberg - You (Sweden) 2013 Eurovision Song Contest: AICI (click!)

Marco Mengoni - L'Essenziale (Italy) 2013 Eurovision Song Contest: AICI (click!)

Pe scena Eurovision 2013 finaliştii vor intra în următoarea ordine:

1. Franţa
2. Lituania
3. Moldova
4. Finlanda
5. Spania
6. Belgia
7. Estonia
8. Belarus
9. Malta
10. Rusia
11. Germania
12. Armenia
13. Olanda
14. România
15. Marea Britanie
16. Suedia
17. Ungaria
18. Danemarca
19. Islanda
20. Azerbaijan
21. Grecia
22. Ucraina
23. Italia
24. Norway
25. Georgia
26. Irlanda.

Finala va începe mâine de la ora 22:00. HAI ROMÂNIA!

13 comentarii:

  1. Mie toate melodiile îmi plac, Cristi. Sincer îţi spun. În momentul de faţă mie îmi este foarte greu să aleg una, cea mai bună melodie din toate cele ce participă la acestă ediţie Eurovizion. Fiecare e frumoasă în felul ei. Nu am o piesă favorită. Nu pot să spun pentru niciuna: wooow! asta m-a dat pe spate, asta e deosebită! Toate au ceva fermecător, au ceva special!
    O noapte liniştită îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eurovision 2013 a fost un prilej foarte bun pentru mine de a posta pe blog muzica. Melodiile mele preferate se gasesc in cele trei postari dedicate Eurovision. O zi buna! :)

      Ștergere
  2. Va fi o competitie interesanta!
    Spun si eu Hai Romania, desi recunosc ca melodia interpretata de Cezar Ouatu nu m-a impresionat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va fi un spectacol interesant transmis de la ora 22:00 pe TVR!

      Ștergere
  3. Bună Cristi!
    Și eu spun Hai România deși mă îndoiesc că ne vom
    clasa pe primele 3 locuri!
    Un weekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din 14 participari pana acum la Eurovision, Romania a ocupat de doua ori locul 3 si o data locul 4.
      Este foarte greu sa prinzi un loc pe podium in acest an!
      Week-end placut!

      Ștergere
  4. Bonnie Tyler mi se pare un pic cam trecuta pentru competitia asta, cum a fost si Engelbert Humperdinck in editia de anul trecut.
    Cred ca criteriile mele de apreciere difera fata de ale celor care voteaza, chiar si de cele ale juriilor. Nu l-as fi votat nici pe Cezar Ouatu, nici pe reprezentantul Ungariei.
    Totusi, doresc succesul Romaniei !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bonnie Tyler ramane Bonnie Tyler... Humperdinck, mare de tot si el... Daca Elvis traia si ar fi concurat la Eurovision pentru o tara europeana n-ar fi castigat nici el.

      Ștergere
    2. Da, s-ar fi putut si asta ! :)

      Ștergere
  5. Eu nici macar nu stiu care sunt melodiile ...Noroc de internet si Youtube ... nu am urmarit transmisiunea in direct ... Mi se pare ca Eurovisionul este din ce in ce mai mult despre politica si preferinte teritoriale decat despe muzica in sine ... dar e doar parerea mea ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, s-a transformat in ultima vreme Eurovisionul... Pentru mine a fost o ocazie sa postez niste melodii care mi-au placut.

      Ștergere
  6. eu nu voi spune "Hai, România!" tocmai pentru că piesa ce reprezintă ţara noastră nu îmi spune nimic. din cele de aici parcă aş prefera-o pe "bunicuţa" Bonnie, dar preferata mea e de departe Danemarca. nu ştiu cum se zice pe limba lor, aşa că "Hai, Danemarca!" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danemarca are sanse foarte mari. Din prima semifinala mi-au placut cel mai mult Danemarca si Rusia. :)

      Ștergere