marți, 28 mai 2013

Kylie Minogue. Aniversarea zilei



Kylie Minogue îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte patruzeci şi cinci de ani. Am ales pentru azi următoarele melodii: "Flower", "Get Outta My Way", "Can't Get You Out Of My Head" şi "Especially For You".

Kylie Minogue - Flower



Kylie Minogue - Get Outta My Way



Kylie Minogue and Jason Donovan - Especially For You



Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head (LIVE)



Music video by Kylie Minogue performing Can't Get You Out Of My Head (Showgirl Tour).

10 comentarii:

  1. Mie îmi place la nebunie melodia Where The Wild Roses Grow cu Nick Cave - e superbă....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place Kylie Minogue de cand s-a lansat. Am fost la concertele ei in Romania, in 1993 la Brasov, la Festivalul "Cerbul de Aur" si in 2008 la Bucuresti.

      Ștergere
  2. Îmi place mult de tot, vocea lui Kylie Minogue. Eu zilnic o ascult. Sunt superbe melodiile pe care le-ai ales.
    Le-am reascultat cu multă bucurie şi încântare, aici la tine! Mulţumesc mult!
    O seară minunată îţi doresc, Cristi! :)

    (Ce coincidenţă, indiferent că mă crezi sau nu, fără să ştiu că astăzi este cea mai specială zi din an, pentru Kylie, nu prea sunt eu cu aniversările, mereu sunt cu un pas înapoi, astăzi am ascultat-o mai mult ca de obicei şi chiar şi în drum spre casă, ascultam "Slow"... ciudat. )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kylie Minogue este o cantareata care tot timpul vine cu ceva nou, se reinventeaza permanent. O seara placuta! :)

      Ștergere
  3. Ce ravagii a mai facut cu Jason Donovan pe vremuri. Uite ca ea si-a continuat ascensiunea. El ... s-a pierdut pe undeva pe drum.
    Frumoasa voce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da... Am vrut neaparat sa postez acest duet pentru ca mi-a ramas melodia in minte dupa atatia ani, parca as fi ascultat-o pentru prima data ieri. :)

      Ștergere
  4. Dupa parerea mea, "Especially for you" este melodia tuturor timpurilor; o ador .... si chiar daca o ascult zilnic la radio nu ma satur de ea. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o melodie deosebita intr-adevar. O seara placuta!

      Ștergere
  5. Lui Kylie Minogue ii doresc multi ani cu sanatate, iar tie iti multumesc pentru muzica frumoasa pe care ne-ai adus-o in atentie, in special... Especially for you !
    Seara placuta, Cristi !

    RăspundețiȘtergere