vineri, 21 iunie 2013

Manu Chao. Aniversarea zilei

photo
Manu Chao
Manu Chao (născut José-Manuel Thomas Arthur Chao) îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte cincizeci şi doi de ani.
Am ales pentru această postare următoarele cântece: "Me Gustas Tu", "La Vida Tombola" (melodia face parte din coloana sonoră a filmului documentar Maradona regizat de Emir Kusturica), "Rainin In Paradize" şi "Bongo Bong".

Site oficial: Manu Chao

Manu Chao - Me Gustas Tu



Manu Chao - La Vida Tombola (jouant pour Maradona - Kusturica)



Manu Chao - Rainin In Paradize (Emir Kusturica) (HD)


Official Music Video of Manu Chao "Rainin In Paradize", directed by Emir Kusturica.

Manu Chao - Bongo Bong



Sursa foto: thetripwirenyc (Flickr) / Some rights reserved

6 comentarii:

  1. Foarte frumoase sunt melodiile pe care le-ai ales, Cristi!
    Singura melodie din repertoriul lui, Manu Chao, pe care o stiam, doar de la radio este, Me Gustas Tu, şi cu ruşine o spun că nu ştiu mai multe, însă le-am ascultat cu multă bucurie toate melodiile pe care ni le-ai propus spre ascultare!
    Interesant, Manu Chao, cântă în mai multe limbi şi cântă foarte bine şi şi-a creat un stil unic aparte ! Ritmul melodiilor sale îmi place mult!
    O seară minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Il ador pe omul asta. L-am descoperit relativ curand, dar imi place mult. Preferata mea e "Me llaman calle" :)) cred ca e singurul cantatret care a dedicat un cantec prostituatelor, dar cantecul e superb.

    RăspundețiȘtergere
  3. Manu Chao e o figură plăcută în peisajul muzical. Bongo bong a făcut furori acum niște ani, iar Me gustas tu cred că e un cântec menit să se mențină mult timp în atenția iubitorilor genului.
    Weekend plăcut, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin muzica transmite mesaje importante... Week-end placut!

      Ștergere