vineri, 19 iulie 2013

De la lume adunate (3). Lasă că mănâncă ea, dă-o dreacu'!

Imagine: puffy-bichon-maltez.blogspot.ro
O. avea o idee fixă. Totdeauna spunea că după măritiş va locui împreună numai cu soţul ei, niciodată la socri sau la părinţi. Până la urmă nu s-a căsătorit şi stă de 8 ani împreună cu iubitul ei la mama acestuia. Era mândra posesoare a unei căţeluşe simpatice şi delicate din rasa Bichon Maltez pe nume Bella. Când s-a mutat împreună cu prietenul ei, bineînţeles că a luat şi odorul pufos.

Acum vreo 10 ani, când a adus-o prima şi ultima dată pe Bella la birou, căţeluşa ne-a lăsat un dar pe mochetă... Noroc că mânca numai hrană uscată şi treaba mare avea aceeaşi consistenţă ca mâncarea. Astfel, răhăţelul a fost colectat imediat cu succes de stăpână, mocheta rămânând intactă şi aparent curată.

Iubitul ei lucra în acelaşi birou cu noi. Într-o zi vorbea cu mama lui la telefon despre Bella, O. nefiind de faţă...
- A mâncat ceva azi-dimineaţă?
Primind un răspuns negativ din partea mamei, i-a replicat sec:
- Las' că mănâncă ea când i-o fi foame, dă-o dreacu'!

8 comentarii:

  1. Daca nu-i bolnava cam asa si este ! :)
    Aici nu se aplica "daca ma iubesti, iubeste-mi si cainele" ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catelusa trecea printr-o perioada de adaptare, fiind primele ei zile intr-un camin nou. Apoi a inceput sa manance. :)
      In privinta iubirii, de la teorie la practica e cale lunga. :))

      Ștergere
  2. Sărmana căţeluşă, mă îndoiesc că mama soacră are vreun sentiment de afecţiune faţă de ea, după expresia tăiosă, cu care-şi încheie replica, (mai ales când vine de la o femeie). :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Replica taioasa finala ii apartine iubitului ei. :))

      Ștergere
    2. Uffff, acum îmi dau seama de greşeala mea, scuză-mă te rog, Cristi! Acum înţeleg mai bine. :)

      Ștergere
  3. Dezgustator! Scuze ca iti e coleg ... si poate ti-o fi si prieten, dar mi se pare gretzos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost colegi de serviciu acum cativa ani. Prieten nu mi-e, ca n-am asemenea prieteni neciopliti. :))

      Ștergere