luni, 16 septembrie 2013

Căutări amuzante pe Google. Cuvinte-cheie (Keywords) - 48



Au trecut exact două luni de la cel mai recent episod despre cuvintele-cheie căutate pe Internet datorită cărora "au aterizat" vizitatorii pe blogul meu.
Am făcut iar o selecţie a căutărilor amuzante pe Google, Bing etc. pentru a vedea ce au vrut să găsească de fapt internauţii care au ajuns aici.

1. internet cu cheie

2. poze cu pisici doar cu coada stufoasa

3. vreau sa stiu tot despre muntii apuseni

4. melodia aia cu only

5. efectele plamânului la narghilia

6. accesorii cu lupi si bufnite

7. antifurt bicicleta am pierdut cheia

8. melodia asa si asa

9. didina e vecina de la parter

10. bancul cu soacra si vaca la pasunat

11. cum faci bani de o gogoasa

12. box insotit de o melodie

13. kartinki cu nume

14. povestea маленький малыш манчу

15. propozitii cu boabe

16. cu ce m-am ales in viata

17. rase de pisici stufoase

18. cum ajungi general

19. vis cu soareci multi

20. citi ani are secolul

21. tort in forma de poseta si pantofi

22. carte pentru gogosi

23. cainele ii spune la multi ani alex

24. motanu din paris

25. animate imagini cu soare trist, suparat

Animated Gif: FAVIM.COM

5 comentarii:

  1. La mine s-au blocat la XXX (deși mă refeream în articolul respectiv la mărimea unui tricou, nu la alre alea), Andreea Marin și „maiou cu găurele”. Altele noi nu prea se arată. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Multe expresii m-au amuzat, Cristi. La câteva m-am oprit mai mult, de ex: 1; 5; 7; 15.
    Îmi place de asemenea că unii internauţi, au visuri măreţe, vor să devină generali şi caută informaţii utile pentru a-şi putea atinge ţelul! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la visuri la realitate e cale lunga. :))

      Ștergere
    2. :)) Ooo, daa!
      Bine mai zici tu, Cristi! Nu este suficient numai să vrei, mai trebuie să ai şi noroc şi-o intuiţie foarte dezvoltată şi să munceşti din greu pentru împlinirea visurilor! :)

      Ștergere