luni, 11 noiembrie 2013

MELODIE NOUĂ: ANDRA feat. MARIUS MOGA - Atâta timp cât mă iubeşti

andra noua melodie feat marius moga
Andra feat Marius Moga - Atata timp cat ma iubesti
Andra a lansat în mediul online noua melodie de dragoste "Atâta timp cât mă iubeşti". Este vorba despre o colaborare cu Marius Moga care a şi compus piesa împreună cu Fely Donose, eleva sa de la Vocea României.

Andra feat Marius Moga - Atâta timp cât mă iubeşti (Lyric Video)



Muzica: Fely Donose, Marius Moga
Text: Fely Donose, Marius Moga, Marius Ivancea, Gabi Istrati
Chitari: Nicu Patoi
Backing Vocals: Liviu Teodorescu, Marius Moga

by MediaProMusic (YouTube)

Andra feat Marius Moga - Atata timp cat ma iubesti (official video HD)



Regie: Iulian Moga
by MediaProMusic (YouTube)

Sursa imagine: AndraMusic (Facebook)

Marius Moga - Pe Barba Mea | Videoclip Oficial (2014)



by DeMoga Music (YouTube)

Andra feat Liviu Teodorescu - Asa e dragostea (Official Video)



by MediaProMusic (YouTube)

5 comentarii:

  1. E superbă melodia, Cristi, din absolut toate punctele de vedere.
    E pozitivă, mie îmi place foarte mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos cantec, mi-au placut mult versurile. Cat despre Andra, este adorabila !

    RăspundețiȘtergere
  3. MELODIE NOUA Marius Moga si Achi - Pasari calatoare (2015, VIDEOCLIP):
    http://cristi-raraitu.blogspot.ro/2015/05/piesa-noua-marius-moga-achi-pasari-calatoare-videoclip-melodie-2015.html

    RăspundețiȘtergere