miercuri, 8 ianuarie 2014

Elvis Presley ar fi împlinit astăzi 79 de ani

Elvis Presley regele zi de nastere aniversare muzica melodii succes videoclipuri blog hituri hit youtube rock n roll

Elvis Presley, Regele Rock 'n' Roll-ului, ar fi împlinit astăzi 79 de ani. Am spus şi cu alte ocazii, Elvis a rămas nemuritor datorită cântecelor interpretate magistral, foarte multe devenind hituri, şi filmelor în care a jucat.
Este dificil să cuprinzi într-o postare întreaga carieră a Regelui, aşa că am selectat de pe YouTube doar câteva melodii şi videoclipuri pentru azi.
Vizionare şi audiţie plăcute!

Elvis Presley - Suspicious Minds - Live in Las Vegas (Official Video)



Elvis Presley - That's Alright Mama



Elvis Presley - It's now or never (1960)



Elvis Presley - Jailhouse Rock (Music Video)



Elvis Presley & Martina McBride - Blue Christmas



Elvis Presley - Burning Love (Viva Elvis)



Image Courtesy of last.fm

11 comentarii:

  1. Foarte frumos omagiu ai adus, Regelui Rock 'n' Roll-ului, Cristi! Felicitări! Ai făcut o selecţie excepţională!
    Doamne, ce muzică splendidă! Ce voce de aur avea! Ce comoară inestimabilă ne-a lăsat să ne încânte sufletul.
    ~" It's now or never" ~ este favorita mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand toate pustoaicele "dadeau pe spate" dupa Elvis le intrebam cum de se pot "indragosti" de un barbat mort. :) Apoi, i-am auzit vocea... Nu m-am "indragostit" dar tare mi-a mai placut.
    Azi, habar n-aveam ca ar fi fost "ziua lui", dar m-au batut la cap sa "scriu" ceva despre el... Acum ma bucur ca am facut-o!
    Mini selectia facuta de tine e super! N-am ascultat acum (tehnica de balta nu-mi permite) dar cunosc melodiile. :)
    Vie fie-i amintirea! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cui nu-i place Elvis?! Frumos ca ne-ai adus aminte de el!

    RăspundețiȘtergere
  4. dekuji za videa moc mila spominka

    RăspundețiȘtergere
  5. Va ramane un adevarat Rege al muzicii. Melodii nemuritoare, pe care nimeni ne le va mai interpreta ca el. Pacat ca a plecat atat de repede din aceasta lume.. Ne-a lasat muzica sa. Este bine ca ne aducem aminte...

    RăspundețiȘtergere