luni, 10 februarie 2014

VIDEOCLIP NOU: Virgil Ianţu - Ce bine că eşti. 2014

Virgil Iantu noul videoclip Ce bine ca esti 2014 Nicu Alifantis versuri Nichita Stanescu Cantec poezie Ieri si azi album muzica romaneasca cantareti romani jazz swing clip video muzical cover vevo youtube blog

Virgil Ianţu a lansat recent videoclipul melodiei "Ce bine că eşti", piesă ce va face parte din primul său album solo intitulat "Ieri şi azi". Acest single este un cover, o versiune jazz / swing, după piesa compusă şi interpretată de Nicu Alifantis pe versurile lui Nichita Stănescu. Regia clipului îi aparţine lui Anthony Icuagu.
Noul album al lui Virgil Ianţu, care conţine melodii româneşti de succes reorchestrate într-o manieră swing, va fi lansat oficial pe 28 februarie.



Music video by Virgil Iantu performing Ce bine ca esti. (C) 2014 Universal Music Romania
by VirgilIantuVEVO

Cântec (poezie de Nichita Stănescu)

E o întâmplare a fiinţei mele
şi atunci fericirea dinlăuntrul meu
e mai puternică decât mine, decât oasele mele,
pe care mi le scrâşneşti într-o îmbrăţişare
mereu dureroasă, minunată mereu.

Să stăm de vorbă, să vorbim, să spunem cuvinte
lungi, sticloase, ca nişte dălţi ce despart
fluviul rece în delta fierbinte,
ziua de noapte, bazaltul de bazalt.

Du-mă, fericire, în sus, şi izbeşte-mi
tâmpla de stele, până când
lumea mea prelungă şi în nesfârşire
se face coloană sau altceva
mult mai înalt şi mult mai curând.

Ce bine că eşti, ce mirare că sunt!
Două cântece diferite, lovindu-se amestecându-se,
două culori ce nu s-au văzut niciodată,
una foarte de jos, întoarsă spre pământ,
una foarte de sus, aproape ruptă
în înfrigurata, neasemuită luptă
a minunii că eşti, a-ntâmplării că sunt.

Sursa imagine: Virgil Iantu (Facebook)

6 comentarii:

  1. Îmi place videoclipul, Cristi, eleganţa şi rafinamentul domină. Interpretarea lui Ianţu este excepţională! Versurile îmi plac enorm de mult, le iubesc chiar.
    Ce mult mi-a plăcut şi penultima scenă, ce ochi a făcut, Ianţu, uimit şi dezamăgi, când a deschis uşa. :))
    E superb videoclipul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte bine realizat noul clip al lui Virgil Iantu intr-adevar. :)

      Ștergere
  2. Nu stiam ca are astfel de calitati vocale. Canta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu va faceti si un blog ca sa va promovati site-ul cu hoteluri mai bine?

      Ștergere
  3. Va asteptam maine, 7 martie la ora 18:00 la Ceainaria Adevarul, unde va puteti intalni cu Virgil Iantu. Va raspunde unor intrebari date de public si va oferi autografe. (Locatia: Str. Doamnei, nr.27-29, Bucuresti). Puteti sa faceti si rezervari la nr. de tel: 0730.660.318, intrarea libera, evident :). In plus avem si un concurs unde poti castiga unul din cele 3 CD-uri cu albumul sau "Ieri si Azi" cu autograf. Mai multe detalii pe pagina de facebook a ceainariei.

    RăspundețiȘtergere