sâmbătă, 29 martie 2014

Dan Bittman împlineşte azi 52 de ani

Dan Bittman Holograf cati ani implineste ce varsta are zi de nastere aniversare 52 muzica romaneasca dragoste 2013 videoclipuri melodii romanesti cantece iubire frumoase romantice orchestra pop rock YOUTUBE postare blog Roua diminetii Ochii tai duet cu Andra Te voi iubi Dincolo de nori Eurovision 1994 Nu mai e timp Angela Gheorghiu Inima mea nu e intreaga daca nu esti tu
Holograf - "Roua dimineții" (secvenţă din videoclip)

Dan Bittman, solistul vocal al formaţiei Holograf, îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte cincizeci şi doi de ani. Holograf este una dintre cele mai longevive şi de succes trupe româneşti datorită şi lui Dan.
La mulţi ani, Dan Bittman!

Dan Bittman (România) - "Dincolo de nori" (Eurovision 1994, Dublin, Irlanda)


by AlleMineTankar (YouTube)

Holograf - "Te voi iubi" (Costineşti - Vox Maris, 1988)


COSTINEȘTI, VOX MARIS-1988. EDI PETROȘEL - TOBE, ANTONIO FURTUNĂ - CLAPE, DAN BITTMAN - VOCE, IULIAN VRABETE - BASS, NUȚU OLTEANU - CHITARĂ. ARHIVĂ - GABY RAICA
by Gaby Raica (YouTube)

Holograf - "Roua dimineţii" (Official Video)


by MediaProMusic (YouTube)

Andra şi Dan Bitman - "Ochii tăi" (LIVE)

www.trilulilu.ro/video-muzica/andra-si-dan-bitman-ochii-tai-live

Holograf - "Vreau o minune" | LIVE in Garajul Europa FM


by Europa FM (YouTube)

Holograf feat. Angela Gheorghiu - "Nu mai e timp" (official video HD)


by MediaProMusic (YouTube)

HOLOGRAF - "Inima mea nu e întreagă dacă nu eşti tu" (official video)


by MediaProMusic (YouTube)

Sursa foto: Holograf (Facebook)

14 comentarii:

  1. :) Îmi place Holograf! Parcă vocea de catifea i se spune. La mulţi ani şi de la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Una din cele mai bune trupe din Romania are unul dintre cei mai valorosi solisti vocali. :)

      Ștergere
    2. Îmi place Holograf încă înainte de melodia ce conţine versurile "Un zar ce se roteste
      Ca sa traiesti iti trebuie noroc"

      Ștergere
    3. Este melodia "Umbre pe cer". :)

      Ștergere
  2. Cristi Milla ....respect ! Imi place Bitman , imi place Holograf iar pentru ca azi Dan Bitman implineste 52 d e primaveri { este totusi primavara } : LA MULTI ANI MAESTE BITTMAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O voce cu adevarat d e aur ....printre putinele voci masculine pe care le mai avem . LA MULTI ANI DAN BITTMAN , LA MULTI ANI HOLOGRAF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea cu Dan Bittman! :)

      Ștergere
    2. Ce-i bun ....ai place si lui Dumnezeu !!! Nu numai postarea in sine mi-a placut ci si faptul c-am avut din nou ocazia sa reascult piesele Holograf ....piesele d e rezistenta ale lui Bittman . Am urmarit { datorita amabilitatii dumitale de a-mi trimite adresa d e FB } si imaginile d e la Sala Palatului din concertul tipilor d e la Pasarea Rock ... Golutza sala , golutza . Tot cu vechile bucati au ridicat-o in picioare si ...cel putin la Andri Popa dar nu numai , cam la toate piesele vechi ....a fost delir !!! Multumiri prea plecate .

      Ștergere
  3. La mulți ani și din partea mea ! După gustul meu, Dan Bittman , Holograf, se află cu o treaptă deasupra restului reprezentanților muzicii ușoare românești de astăzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Holograf este o trupa grozava care are concerte extraordinare.

      Ștergere
  4. La Multi Ani Dan Bitman! La Multi Ani Holograf!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt fanul lor din clasa 12 -a si asta era pe vremea albumului Holograf 2.De atunci ei sunt parte din viata mea si mă bucur sa descopar ca mai sunt oameni care impartasesc acelasi lucru ca si mine......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place Holograf de mult timp, inca din perioada liceului. Multumesc pentru vizita si comentariu!

      Ștergere