vineri, 28 martie 2014

Mircea Vintilă — "Bricheta lui Fănel". Versuri şi videoclip

Mircea Vintila Bricheta lui Fanel versuri TEXT melodie videoclip poezie Catalin Tarlea muzica YOUTUBE romaneasca albumul Madama de pica din anul 2000 clip filmat in cimitirul Bellu regie Hanno Höfer amuzante amuzant haios haioase piese piesa video postare 2014 blog bloguri faine interesante Romania blogger

Bricheta lui Fănel (versuri de Cătălin Ţârlea)

Mario, noaptea e sinistră, eu stau la tine în cavou
Şi mă gandesc mereu la faptul, cât am putut să fiu de bou
Dar te-am iubit cum într-o viaţă ţi se întâmplă doar o dat'
Cu o dorinţa furtunoasă şi cu un dor exasperant

Ţi-am făcut rost de cinci flacoane străine de ampicilină
Mi-am educat cu propria mână temperamenta mea sangvină
Dar te-am iubit, dar la iubirea-mi tu ai raspuns c-o proză seacă
Drept urmare şi dezastrul era normal să se petreacă

O Doamne, de-aş uita de noaptea cea cu pachetul de Camel
Când tu aprinsu-ţi-ai ţigarea cu chiar bricheta lui Fănel
Te-am întrebat atunci "Mario, de unde dracu' ai bricheta?"
Iar tu ai râs şi-ai dat degrabă răspunsul "De la Antoaneta"

Dar eu ştiut-am cam chiar de atuncea că e bricheta lui Fănel
Că ea este acum la tine pentru că tu ai fost la el
Febril cu lama mea de ras, pe carnea ta caniculară
Am tot urcat încet, încet, până la vena jugulară

Şi brusc, din trupul tău cel suplu, suflarea vieţii curge lină
Scoţând mai tare-n evidenţă temperamenta mea sangvină
Căci te-am iubit, dar la iubirea-mi tu ai răspuns c-o proza seacă
Drept urmare şi dezastrul era normal să se petreacă

Acum sunt trist, noaptea-i sinistră, eu stau la tine în cavou
Gândesc înmărmurit la faptul, cât am putut să fiu de bou
Tu şi Fănel, voi împreună, unde-i pachetul de Camel
Şi-ţi mai aprind o lumânare de la bricheta lui Fănel

Filmările pentru videoclipul melodiei "Bricheta lui Fănel" s-au făcut acum paisprezece ani şi într-un cavou, la Cimitirul Bellu din Bucureşti. Piesa face parte din albumul "Madama de pică", lansat de Mircea Vintilă în anul 2000.

Mircea Vintilă — "Bricheta lui Fănel" (videoclip)

http://www.trilulilu.ro/video-muzica/mircea-vintila-bricheta-lui-fanel-1

Muzica: Mircea Vintila
Versuri: Catalin Tarlea
Regia: Hanno Höfer

Mircea Vintila & Brambura - Bricheta lui Fanel (live video)



Live @ Club Tribute Bucuresti 09.10.2013
by Mircea Vintila (YouTube), 16 oct. 2013

Sursa imaginii: discomania.ro

4 comentarii:

  1. Sunt tare nostime versurile melodiei, Cristi. De asemenea şi videoclipul. Eu una, m-am amuzat teribil vizionând videoclipul, care pentru mine este o premieră întru totul şi-ţi mulţumesc mult, Cristi, că ni l-ai făcut cunoscut.
    Doamne, ce idee năstruşnică a avut Mircea Vintilă cu această melodie. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut videoclipul lui Mircea Vintila! :)

      Ștergere