joi, 27 martie 2014

VIDEOCLIP NOU: 3 Sud Est — "Emoţii" (2014)

3 Sud Est  Emotii 3se VIDEOCLIP NOU OFFICIAL youtube VIDEO cel mai recent ultimul clip muzical cantec Elena Gheorghe Andreea Banica muzica noua melodie 2014 26 martie reunirea trupei formatiei grupului Laurentiu Duta Mihai Viorel poze fotografii filmare blog Romania blogger
3 Sud Est — "Emoţii" (secvenţă din noul clip muzical, foto: Silviu Săndulescu)

  Formaţia 3 Sud Est a lansat oficial astăzi un nou videoclip, pentru melodia "Emoţii". Regia îi aparţine lui Slava Sîrbu, iar  înregistrările s-au făcut la Sala Studio a Teatrului Naţional "Ion Luca Caragiale" Bucureşti. Piesa compusă de Laurenţiu Duţă este primul cântec apărut de la reunirea trupei.
  Elena Gheorghe şi Andreea Bănică au fost invitate pentru a participa la filmarea clipului.
  Concertul din 9 mai 2014 de la Sala Palatului din Bucureşti va fi întâia reprezentaţie importantă a trupei 3 Sud Est din acest an.

  3 Sud Est - Emoţii (Official Video)


Muzica: Laurentiu Duta
Text: Laurentiu Duta, Viorel Sipos
by 1artistmusic (YouTube)

Andreea Banica Elena Gheorghe invitate in noul videoclip 3 Sud Est Emotii 2014 27 martie 03
Andreea Bănică şi Elena Gheorghe (secvenţă din videoclip, foto: Silviu Săndulescu)

Click AICI pentru a vedea postarea cu noua melodie a Elenei Gheorghe - "De neînlocuit"!

Sursa foto: 3 Sud Est (Facebook)

18 comentarii:

  1. Wow! Ce faina este melodia! Ma bucur enorm ca s-au reunit 3SudEst. Mi-au umplut sufletul de emotii, asa cum si trebuia.

    O zi faina sa ai, Cristi! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un videoclip foarte bine realizat. Ma bucur ca ti-a placut cel mai nou clip al trupei 3 Sud Est! O zi faina! :)

      Ștergere
  2. Melodia îmi place foarte foarte mult, Cristi, încă de când am ascultat-o pentru prima dată aici la tine dar şi videoclipul este foarte reuşit!
    Mie îmi place totul, Cristi şi-ţi mulţumesc mult că ni l-ai făcut cunoscut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cel mai nou videoclip al trupei 3 Sud Est! :)

      Ștergere
  3. Poti sa-ti imaginezi cum s-ar numi o formatie alcatuita din baietii de la 3SE si Paula Seling?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul meu, ca daca iti dadeam eu raspunsul, riscam o amenda de la "CNA-ul" blogosferei! :-)
      Weekend placut, Cristi!

      Ștergere
  4. De data asta te dezamăgesc! Întâmplător am avut ocazia să-i cunosc. Şi pot spune cu mâna pe inimă că nu îmi plac şi nici muzica lor! Sper să mă ierţi că am fost sincer.

    RăspundețiȘtergere
  5. Desii tipii provin dintr-unul dintre cartierele Berceni-ului iar pe doi dintre ei i-am cunoscut prin anii '90 cand s-au lansat , nici atunci si mai ales acum nu-mi place ceea ce ei numesc " muzica " . O formatie ce a rezistat doar pentru ca niste tipe erau innebunite dupa ei insa , anii '90 s-au cam dus iar 3 Sud Est inca n-au realizat asta iar acest fapt s e vede si-n stilul lor muzical neschimbat d e atunci . Stilul lor " romantic " ...chiar nu mai tine azi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laurentiu Duta s-a nascut in Navodari, iar Viorel Sipos si Mihai Budeanu sunt din Constanta.

      Ștergere
    2. Eu spuneam doar unde au locuit baietii nu unde s-au nascut ! Si Lelut Vasilescu locuieste in Bucuresti in sectorul 4 pe strada Covasna desi tipul este nascut crescut la Campia Turzii !!! Asta ca sa vezi ca stiu ce spun . Baietii d e la 3Sud Est si-au luat numele formatiei ....tocmai de la cartierul bucurestean unde a fost incropita formatia respectiv cartierul Berceni , adica zona d e ...Sud -Est a Capitalei . .

      Ștergere
    3. Denumirea de 3 Sud Est provine de la Sud Estul Romaniei = Constanta, Navodari = orasele de unde provin si unde au locuit cea mai mare parte din timp, cand nu faceau turnee prin tara. Au spus asta de multe ori la interviurile din presa.
      Poate ii confunzi cu altii din alta trupa.

      Ștergere
    4. Ai dreptate , i-am confundat ! Pai la cate formatii au aparut in anii '90 in special in Bucuresti ...era si cazul . Scuze umile !

      Ștergere
    5. Nu-i problema. Asa e, au aparut atunci foarte multe trupe.

      Ștergere
  6. Un cântec frumos, mi-a mers la suflet !

    RăspundețiȘtergere