joi, 3 aprilie 2014

VIDEOCLIP NOU: Direcţia 5 - "De ce iubim" (2014)

Directia 5 De ce iubim videoclip nou 2014 aprilie official youtube Cristi Enache Marian Ionescu muzica romaneasca melodie noua ultimul clip cantec balada rock video blog romanesc blogger Romania dragoste iubire postare anunt concert Bucuresti Teatrul Elisabeta

Formaţia Direcţia 5 a lansat ieri oficial un nou videoclip, pentru melodia de dragoste "De ce iubim". Cântecul va face parte din viitorul album care va apărea în octombrie 2014.
Videoclipul a fost filmat la Teatrul Elisabeta din Bucureşti, regia îi aparţine lui Petre Năstase.

directia 5 - De ce iubim (Official Video)



directia 5 - de ce iubim
Muzica: Marian Ionescu
Text: Florin Dumitrescu

by Cat Music Romania (YouTube)

Sursa imaginii: Directia 5 (Facebook)

8 comentarii:

  1. O să deschit la noapte să ascult, că nu îmi consumă din trafic! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place melodia si videoclipul, fain realizat

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place mult noul videoclip al trupei Direcţia 5, simplu, elegant, rafinat, foarte reuşit şi melodia îmi place foarte mult.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ni l-ai făcut cunoscut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place acest nou clip al formatiei Directia 5! :)

      Ștergere
  4. Frumușel cântec, cam monoton, dar plăcut !

    RăspundețiȘtergere