vineri, 23 mai 2014

MELODIE NOUĂ: Tom Boxer şi Morena feat. Juliana Pasini — "Vamos a bailar". VIDEOCLIP (2014)

Tom Boxer, Morena şi Juliana Pasini au lansat astăzi oficial în emisiunea Neaţa cu Răzvan şi Dani o nouă melodie, intitulată "Vamos a bailar", şi un videoclip pentru acest single.
Enjoy!

Tom Boxer & Morena - Vamos a bailar feat. Juliana Pasini (Official Music Video)



The new official single 2014 - Music Video
Music & text : Cosmin Simionica (aka Tom Boxer)
(c) 2014 Tom Boxer Music Records
by tomboxerofficial (YouTube)

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a lui Tom Boxer! :)

      Ștergere
  2. Îmi place melodia, Cristi, estivală, antrenantă! Tom Boxer, este un DJ foarte bun, îmi plac creaţiile lui. Videoclipul puţin îndrăzneţ şi provocator şi foarte reuşit.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi că ne-ai făcut cunoscută noua sa melodie.
    Uite Cristi, una din melodiile lui Tom Boxer care îmi place foarte mult şi acum după câţiva ani de la lansarea ei. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=Q1U2ZZa5aq4

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pe telefon melodia cu Anca Parghel inca din anul cand a fost lansata. :)

      Ștergere