marți, 3 iunie 2014

VIDEOCLIP NOU: Delia feat. Speak — "A lu' Mamaia" (2014)

Delia Matache feat Speak A lu Mamaia Official Video imnul statiunii Mamaia 2014 featuring YOUTUBE VIDEOCLIP nou Radu Mazare
Delia feat. Speak - "A lu' Mamaia" (New Official Video), imnul staţiunii Mamaia (2014)

Delia şi Speak au lansat astăzi videoclipul oficial pentru melodia "A lu' Mamaia". Noua piesă este imnul staţiunii Mamaia din anul 2014. În clip, primarul Constanţei, Radu Mazăre, joacă rolul împăratului roman Iulius Cezar, iar Delia Matache este Cleopatra, regina Egiptului. Filmările s-au realizat în Mamaia la jumătatea lunii mai.

Delia feat. Speak - A lu' Mamaia (Official Video)



Delia feat. Speak - A lu' Mamaia by Cat Music / Hahaha Production
Cat Music (YouTube)

Image Courtesy of Delia Official (Facebook)/ Photo by Dimitri Caceaune

8 comentarii:

  1. Este superb videoclipul melodiei "A lu' Mamaia". Excelent realizat! Mie îmi place foarte mult.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ni l-ai făcut cunoscut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cel mai nou videoclip - Delia Matache feat. Speak - "A lu' Mamaia"! :)

      Ștergere
  2. Eu cu Mazăre am ce am, aşa că mă abţin! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un videoclip reusit, iar Delia canta excelent, este una din cele mai apreciate cantarete din Romania. :)

      Ștergere
  3. Delia e printre vocile mele preferate, poa' sa cante si pentru Mazare si pentru cine vrea ea, tot buna e si cred ca nu a fost aleasa intamplator ca sa interpreteze cantecul asta!
    Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o selectie din mai multe piese in urma careia a fost desemnat imnul oficial al statiunii Mamaia din 2014 cantecul "A lu' Mamaia" interpretat de Delia si Speak.
      Delia canta extraordinar, iar clipul promoveaza foarte bine statiunea Mamaia.
      Toate cele bune!

      Ștergere
  4. Ce sa zic, imi place melodia. Nu e una care sa ma faca sa urc pe ring si sa imi rup pantofii cu toc de 12 cm, dar e antrenanta si mult mai buna decat cea de anul trecut a Loredanei. In plus, o ador pe Delia, e simpatica si are si voce, deci un plus.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere