miercuri, 9 iulie 2014

Imagini superbe din Norvegia (Tomasz Furmanek)

Imagini superbe din Norvegia surprinse de Tomasz Furmanek în timpul călătoriilor sale cu caiacul...
Episodul numărul 168 din seria de postări cu fotografii "Miercurea fără cuvinte"!

poze superbe imagini Norvegia fotografii frumoase peisaje Tomasz Furmanek calatorii cu caiacul reflexii








Sursa: abduzeedo.com

"Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

22 de comentarii:

  1. Fabuloase pozele! M-au lăsat...fără cuvinte!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile din Norvegia! :)

      Ștergere
  2. Sunt splendide fotografiile, Cristi, spectaculoase şi femecătoare chiar! Ce reflexii desăvâtşite!, încât, tind să cred că apa fiordurilor norvegiene este magică!
    Doamne ce mult mi-ar plăcea să fac şi eu o plimbare cu caiacul pe fiordurile norvegiene!
    Sunt fascinată de ce-am văzut, Cristi şi-ţi mulţumesc mult că ai împărtăşit cu noi, aceste minunăţii! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. No servus. Şeicii mei te invită în vizită la Bălgradul de azi.
    Să ai parte de o MFC frumoasă pe care să o petreci în linişte şi pace alături de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fericit vaslasul, pentru asemenea poze merita efortul...
    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai zis "superbe"!!
    Numai bine, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ma pot pronunta asupra imaginilor deoarece cam peste tot se pot captat imagini care mai d e care mai frumoase insa , fotograful este MESERIAS iar asta ti-o spun in calitate de om care , timp de peste patruzeci de ani a avut drept hobby , fotografia !!! Oricum , multumiri Cristi Milla , datorita acestor fotografii pe care le prezinti dumneata cu atata bunavointa ....mai ies si eu din casa sa mai vad lumea iar asta inseamna foarte mult onorabile , foarte mult !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Imi pare bine ca ti-a placut postarea!

      Ștergere
  7. iata o tara care se afla pe lista locurilor in care imi doresc sa petrec un concediu! superbe imagini

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este una din cele mai frumoase tari din lume, fara indoiala. Imi pare bine ca ti-au placut pozele!

      Ștergere
  8. M-au impresionat cu adevărat! Felicitări pentru alegere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile din Norvegia!

      Ștergere
  9. Splendide fotografii!
    O zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu adevarat minunate imaginile!
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Oare cum o fi făcut să prindă atât de perfect luciul apei ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este fotograf profesionist si are aparate foto performante.

      Ștergere