sâmbătă, 23 august 2014

VIDEOCLIP NOU: Shania Twain şi Paula Fernandes — "You're Still The One"

Paula Fernandes Shania Twain You're Still The One 2014 videoclip nou muzica country new official music video melodii videoclipuri hituri
Paula Fernandes, Shania Twain - "You're Still The One" (videoclip nou)

Shania Twain şi vedeta braziliană Paula Fernandes au înregistrat în duet o nouă versiune a hitului "You're Still The One". Colaborarea inedită a celor două artiste este ilustrată şi într-un videoclip oficial care a fost lansat pe 1 august 2014.
Vizionare plăcută!

Paula Fernandes, Shania Twain - You're Still The One



Music video by Paula Fernandes, Shania Twain performing You're Still The One. (C) 2014 Universal Music International
PaulaFernandesVEVO (YouTube)

Shania Twain a lansat "You're Still The One" în ianuarie 1998, câştigând două premii Grammy cu această piesă, la categoria "Cel mai bun cântec country" şi "Cea mai bună interpretare feminină country" pentru anul 1998.
Enjoy!

Shania Twain - You're Still The One



Music video by Shania Twain performing You're Still The One. (C) 1998 Mercury Records, a Division of UMG Recordings, Inc.
ShaniaTwainVEVO (YouTube)

Image Courtesy of Paula Fernandes - www.facebook.com/OficialPaulaFernandes

2 comentarii:


  1. Doamne, ce voce melodioasă şi cuceritoare are Paula Fernandes! Nu am ştiut-o înainte. Cântă foarte bine. Am căutat detalii despre ea, Cristi, în mod special alte melodii cântate de ea şi-mi place foarte mult cum cântă.

    M-a surprins foarte plăcut colaborarea lor şi spun cu toată sinceritatea că îmi place foarte mult şi această versiune şi-ţi mulţumesc mult, că ne-ai făcut-o cunoscută.
    Shania Twain este una din interpretele mele favorite şi va rămâne. La fel şi melodia ei "You're Still The One" este favorita mea !!

    Week-end superb îţi doresc, Cristi! :)




    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut duetul! :)

      Ștergere