joi, 21 august 2014

VIDEO. Toma Caragiu - "Fabulă" (N-am găsit altă rimă)

Toma Caragiu scenete amuzante Fabula N-am gasit alta rima VIDEO Mircea Diaconu TVR YOUTUBE actori aromani celebri comedii vechi
Toma Caragiu (n. 21 august 1925, Argos Orestiko, în greacă: Άργος Ορεστικό sau Hrupişte, Grecia - d. 4 martie 1977, București)

Astăzi se împlinesc 89 de ani de la naşterea marelui actor de origine aromână Toma Caragiu. M-am gândit să postez sceneta "Fabulă", al cărei text l-am învăţat pe de rost încă din adolescenţă, când ascultam deseori cu mare plăcere o casetă imprimată la Electrecord, "Momente vesele cu Toma Caragiu".

Toma Caragiu şi Mircea Diaconu - "N-am găsit altă rimă"


de la TVR (YouTube)

Toma Caragiu: "Comedia trebuie să aibă adresă. Să ia atitudine."

Sursa imagine: Armânji celebri - www.facebook.com/armanjicelebri

4 comentarii:

  1. Am revăzut cu mult drag sceneta "Fabulă" jucată de Toma Caragiu şi Mircea Diaconu. Doi actori geniali pe care ţi-e drag să-i vezi şi de care nu te plictiseşti niciodată. Zică cine ce-o vrea să zică, dar glumele anilor '90, nu se pot compara cu glumele seci din ziua de astăzi, idem şi pentru actori.
    Păcat că viaţa a fost aşa crudă cu Toma Caragiu, câte momente fericite am mai fi trăit împreună cu dânsul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa 1989, vulgaritatile au luat locul emisiunilor de divertisment de calitate la televiziuni. Si la ora actuala sunt putine emisiuni bune la TV.

      Ștergere
  2. Bai frate....gand la gand cu bucurie ! Azi , nestiind ca este comemorata nasterea celor doi , imensi actori ai scenei si ecranului romanesc...am vizionat seria " B.D " extraordinara potrivire ! Bravo , sincer bravo Cristi Milla . Alte bloguri cu pretentii...nu sufla un cuvant despre asta . Poate n-or sti ...poate nu sant interesati ... Bravo Cristi Raraitu !!!

    RăspundețiȘtergere