miercuri, 17 septembrie 2014

Fotografii frumoase din lume (Flickr)

Fotografii din diverse zone ale lumii... Am ajuns astăzi la episodul 178 al serialului cu poze, "Miercurea fără cuvinte".

poze superbe imagini frumoase de toamna peisaje apusuri Yosemite SUA Canada Franta Spania fotografii blogger Port of Tacoma
Frozen Image Photography - Port of Tacoma, USA (Flickr)

Hunawihr
Steve Olmstead - Hunawihr, Alsace, France (Flickr)

Buckingham Fountain, Chicago, Illinois
Elisa Ursalas - Buckingham Fountain, Chicago, Illinois (Flickr)

Tenaya Lake - 21 [Explored]
Barry O'Neil - Tenaya Lake, Yosemite National Park, USA (Flickr)

My last summer sunset
spina_di_pesce81 - My last summer sunset - Santa Ponça, Spain

635
fang99 - China (Flickr)

Golden Swan
Bryan Garnett - Golden Swan (Flickr)

Madre / Mother (Explore!!!)
Andrea Pucci - Madre / Mother London, St Paul's Cathedral (Flickr)

turns
john - turns - Kentucky, USA (Flickr)

Bison Paddock
Glenn Sundeen - Bison Paddock, Waterton, Alberta, Canada (Flickr)

Copyright All Rights Reserved. All photographs are the properties of the authors.

Continuarea la Carmen.

20 de comentarii:

  1. Sunt toate frumoase Cristi. Chiar nu ştiu ce să aleg!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvintele mele ar fi de prisos în faţa acestor splendori!
    Sunt fascinată şi uluită de ceea ce am văzut!
    Mulţumesc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa selectia si de aceasta data! Apusul imi place mult!
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. 1, 5, 6, 7.... Sunt tablourile mele preferate :-) superbe! Toate sunt superbe!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu greu am ales: o declar câștigătoare pe ultima! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super locuri,merită să fie vizita !
    Imaginile sunt perfecte !!!
    Happ WW

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună seara ! Mai avem puțin și mai încheem o MFC. Să ai o noapte liniștită și faină, cu vise plăcute.

    RăspundețiȘtergere
  8. As fi jurat ca terasele sunt din China. Iar ultimul apus este teribil!!
    A propos de China, trebuia s-o faca si pe asta: au inaugurat cel mai mare acvariu din lume...

    RăspundețiȘtergere
  9. Imagini incredibile si totusi reale...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografi pasionati de munca lor, unii din ei sunt profesionisti...

      Ștergere
  10. Ce frumuseţi ai găsit, natura este minunată, în ce lume minunată trăim, trebuie s-o apreciem. Numai fotografii superbe sunt în această postare, ce peisaje, n-am cuvinte să-ţi mulţumesc, îmi place mult tot ce am văzut.
    Îţi doresc o seară lină, o noapte divină, o dimineaţă excelentă, o săptămână magică şi un weekend de poveste!

    RăspundețiȘtergere